THINK[EMPRENDE]

Jornada "La importància del disseny en el tot" a càrrec d'Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

[ 26/10/2018 ]
Think[Emprende]

El proper dimarts 20 de novembre de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nouTHINK[EMPRENDE]: LA IMPORTÀNCIA DEL DISSENY EN EL TOT. La conferència serà impartida per Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

Este think[emprende] té com a objectiu donar a conèixer als assistents la importància del disseny des de l'àmbit de l'emprenedoria i conèixer els pros i contres amb els quals es va trobar aquesta titulada en Disseny per la UPV a l'hora d'emprendre. Des de COBA COMPLEMENTS indiquen que “amb els nostres coneixements sobre disseny i la nostra inquietud de provar coses noves, apostem per crear una empresa en la qual cadascun dels seus dissenys anara únic, donant a cadascun dels productes una història i un futur diferent”.

La jornada és GRATUÏTA i amb certificat d'assistència expedit pel CFP pel que els interessats han d'inscriure's a través del CFP : Formulari d'inscripció.

Més informació:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.