THINK[EMPRENDE]

Jornada "La importància del disseny en el tot" a càrrec d'Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

[ 26/10/2018 ]
Think[Emprende]

El proper dimarts 20 de novembre de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nouTHINK[EMPRENDE]: LA IMPORTÀNCIA DEL DISSENY EN EL TOT. La conferència serà impartida per Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

Este think[emprende] té com a objectiu donar a conèixer als assistents la importància del disseny des de l'àmbit de l'emprenedoria i conèixer els pros i contres amb els quals es va trobar aquesta titulada en Disseny per la UPV a l'hora d'emprendre. Des de COBA COMPLEMENTS indiquen que “amb els nostres coneixements sobre disseny i la nostra inquietud de provar coses noves, apostem per crear una empresa en la qual cadascun dels seus dissenys anara únic, donant a cadascun dels productes una història i un futur diferent”.

La jornada és GRATUÏTA i amb certificat d'assistència expedit pel CFP pel que els interessats han d'inscriure's a través del CFP : Formulari d'inscripció.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.