THINK[EMPRENDE]

Jornada "La importància del disseny en el tot" a càrrec d'Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

[ 26/10/2018 ]
Think[Emprende]

El proper dimarts 20 de novembre de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nouTHINK[EMPRENDE]: LA IMPORTÀNCIA DEL DISSENY EN EL TOT. La conferència serà impartida per Andrea Coderch, CEO de COBA COMPLEMENTS.

Este think[emprende] té com a objectiu donar a conèixer als assistents la importància del disseny des de l'àmbit de l'emprenedoria i conèixer els pros i contres amb els quals es va trobar aquesta titulada en Disseny per la UPV a l'hora d'emprendre. Des de COBA COMPLEMENTS indiquen que “amb els nostres coneixements sobre disseny i la nostra inquietud de provar coses noves, apostem per crear una empresa en la qual cadascun dels seus dissenys anara únic, donant a cadascun dels productes una història i un futur diferent”.

La jornada és GRATUÏTA i amb certificat d'assistència expedit pel CFP pel que els interessats han d'inscriure's a través del CFP : Formulari d'inscripció.

Més informació:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.