Voluntariat Social - Economat Càrites Alcoi

Col·laboració en les tasques de logística.

[ 26/10/2018 ]

L'àrea d'Igualtat Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi, fa una vegada més crida a la vostra col·laboració i solidaritat en un projecte social.

Necessitem gent que col·labore en les tasques de logística del Economat que organitza Càritas a Alcoi, que com sabeu s'encarreguen de repartir aliments a les famílies més necessitades de l'entorn.

Els dijous, el grup de voluntaris/as acudiria a ajudar a descarregar i organitzar els subministraments que els arriben.

Com sempre aquestes hores se us comptabilitzaran i computaràs per al reconeixement de crèdits per Voluntariat.

Aquelles persones interessades a col·laborar, contactar amb Bàrbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Moltes gràcies a tots.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.