Voluntariat Social - Economat Càrites Alcoi

Col·laboració en les tasques de logística.

[ 26/10/2018 ]

L'àrea d'Igualtat Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi, fa una vegada més crida a la vostra col·laboració i solidaritat en un projecte social.

Necessitem gent que col·labore en les tasques de logística del Economat que organitza Càritas a Alcoi, que com sabeu s'encarreguen de repartir aliments a les famílies més necessitades de l'entorn.

Els dijous, el grup de voluntaris/as acudiria a ajudar a descarregar i organitzar els subministraments que els arriben.

Com sempre aquestes hores se us comptabilitzaran i computaràs per al reconeixement de crèdits per Voluntariat.

Aquelles persones interessades a col·laborar, contactar amb Bàrbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Moltes gràcies a tots.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.