Voluntariat Social - Economat Càrites Alcoi

Col·laboració en les tasques de logística.

[ 26/10/2018 ]

L'àrea d'Igualtat Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi, fa una vegada més crida a la vostra col·laboració i solidaritat en un projecte social.

Necessitem gent que col·labore en les tasques de logística del Economat que organitza Càritas a Alcoi, que com sabeu s'encarreguen de repartir aliments a les famílies més necessitades de l'entorn.

Els dijous, el grup de voluntaris/as acudiria a ajudar a descarregar i organitzar els subministraments que els arriben.

Com sempre aquestes hores se us comptabilitzaran i computaràs per al reconeixement de crèdits per Voluntariat.

Aquelles persones interessades a col·laborar, contactar amb Bàrbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Moltes gràcies a tots.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.