Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb els concerts en directe al Col·legi Major 'Ovidi Montllor'

[ 29/10/2018 ]
XXV Festival de jazz UPV

Els pròxims dies 21 i 22 de novembre tindrà lloc al Col·legi Major 'Ovidi Montllor' dos concerts de jazz dins de la XXV edició del Festival de Jazz de la UPV.

El dimecres 21 actuarà NAIMA amb el seu treball "Bye", mentre que el dijous 22 ho farà ELEKTRIK JAZZ MANTRA, amb el seu disc "Silent Songs"

Tots dos concerts seran a partir de les 20h.

NAIMA

Grup de jazz establit a València, amb Enrique Ruiz en el piano i en els sintetitzadors, Luis Torregrosa en la bateria i Rafael Ramos Sania en el contrabaix.

"Bye" és el 4t disc d'aquest trio , després de "Uno", "Buscas?" i "A Trio Conspiracy".

Com a avançament, escolta el tema 'Bye' dins de l'àlbum amb el mateix nom:

ELEKTRIK JAZZ MANTRA

"Silent Songs" és bàsicament el meu homenatge a dues figures essencials per a la meua adopció al jazz en els meus anys d'adolescència, quan el rock progressiu i la cerca de les fonts de la música del nostre temps em van anar acostant a aqueix món ingràvid, espiritual que emanava d'aqueixa música tan furiosament contemporània que era el jazz fusió o "jazz rock" que regnava en els setanta. #Això em fa pensar que les ments i esperits de Milers i del gran Joe Zawinul van sintonitzar en un moment clau per a la música [...]." S. Navalón, Febrer de 2017.

Els membres d'"Elektrik Jazz Mantra" són Santi Navalón, Voro García, Javier Vercher, Iván Cebrián, Dany Noel, Mariano Steimberg i Frank Durand.

Gaudeix com a avanç de les millors cançons d'Elektrik Jazz Mantra:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.