Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb els concerts en directe al Col·legi Major 'Ovidi Montllor'

[ 29/10/2018 ]
XXV Festival de jazz UPV

Els pròxims dies 21 i 22 de novembre tindrà lloc al Col·legi Major 'Ovidi Montllor' dos concerts de jazz dins de la XXV edició del Festival de Jazz de la UPV.

El dimecres 21 actuarà NAIMA amb el seu treball "Bye", mentre que el dijous 22 ho farà ELEKTRIK JAZZ MANTRA, amb el seu disc "Silent Songs"

Tots dos concerts seran a partir de les 20h.

NAIMA

Grup de jazz establit a València, amb Enrique Ruiz en el piano i en els sintetitzadors, Luis Torregrosa en la bateria i Rafael Ramos Sania en el contrabaix.

"Bye" és el 4t disc d'aquest trio , després de "Uno", "Buscas?" i "A Trio Conspiracy".

Com a avançament, escolta el tema 'Bye' dins de l'àlbum amb el mateix nom:

ELEKTRIK JAZZ MANTRA

"Silent Songs" és bàsicament el meu homenatge a dues figures essencials per a la meua adopció al jazz en els meus anys d'adolescència, quan el rock progressiu i la cerca de les fonts de la música del nostre temps em van anar acostant a aqueix món ingràvid, espiritual que emanava d'aqueixa música tan furiosament contemporània que era el jazz fusió o "jazz rock" que regnava en els setanta. #Això em fa pensar que les ments i esperits de Milers i del gran Joe Zawinul van sintonitzar en un moment clau per a la música [...]." S. Navalón, Febrer de 2017.

Els membres d'"Elektrik Jazz Mantra" són Santi Navalón, Voro García, Javier Vercher, Iván Cebrián, Dany Noel, Mariano Steimberg i Frank Durand.

Gaudeix com a avanç de les millors cançons d'Elektrik Jazz Mantra:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.