Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb els concerts en directe al Col·legi Major 'Ovidi Montllor'

[ 29/10/2018 ]
XXV Festival de jazz UPV

Els pròxims dies 21 i 22 de novembre tindrà lloc al Col·legi Major 'Ovidi Montllor' dos concerts de jazz dins de la XXV edició del Festival de Jazz de la UPV.

El dimecres 21 actuarà NAIMA amb el seu treball "Bye", mentre que el dijous 22 ho farà ELEKTRIK JAZZ MANTRA, amb el seu disc "Silent Songs"

Tots dos concerts seran a partir de les 20h.

NAIMA

Grup de jazz establit a València, amb Enrique Ruiz en el piano i en els sintetitzadors, Luis Torregrosa en la bateria i Rafael Ramos Sania en el contrabaix.

"Bye" és el 4t disc d'aquest trio , després de "Uno", "Buscas?" i "A Trio Conspiracy".

Com a avançament, escolta el tema 'Bye' dins de l'àlbum amb el mateix nom:

ELEKTRIK JAZZ MANTRA

"Silent Songs" és bàsicament el meu homenatge a dues figures essencials per a la meua adopció al jazz en els meus anys d'adolescència, quan el rock progressiu i la cerca de les fonts de la música del nostre temps em van anar acostant a aqueix món ingràvid, espiritual que emanava d'aqueixa música tan furiosament contemporània que era el jazz fusió o "jazz rock" que regnava en els setanta. #Això em fa pensar que les ments i esperits de Milers i del gran Joe Zawinul van sintonitzar en un moment clau per a la música [...]." S. Navalón, Febrer de 2017.

Els membres d'"Elektrik Jazz Mantra" són Santi Navalón, Voro García, Javier Vercher, Iván Cebrián, Dany Noel, Mariano Steimberg i Frank Durand.

Gaudeix com a avanç de les millors cançons d'Elektrik Jazz Mantra:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.