TEDxUPValènciaSalon - Treballs del futur

Què passarà d'ací a uns anys amb els nostres treballs? Aquesta i altres preguntes podrem resoldre-les després de veure una xarrada de Ted.com i comentar-la amb David Blay.

[ 30/10/2018 ]
TEDxUPValènciaSalon 2018

El proper dijous 8 de novembre de 12h a 14h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell la xarrada "TEDxUPValènciaSalon - Treballs del futur", a càrrec del periodista David Blay.

Què passarà d'ací a uns anys amb els nostres treballs? Desapareixeran o es transformaran? Quines seran les noves ocupacions?. Aquestes i altres preguntes podrem resoldre-les després de veure una xarrada de Ted.com i comentar-la amb David Blay.

L'entrada és gratuïta però és necessari realitzar la preinscipció.

David Blay

Des de fa més de 20 anys, assessora a esportistes d'elit i empreses sobre com presentar-se davant els mitjans de manera noticiable, a més de treballar en mitjans com Europa Press, COPE o Ràdio Marca. En aqueix trànsit s'ha convertit en professor d'Estratègies de Comunicació, Xarxes Socials i Treball Freelance en diversos Màster, conferenciant sobre teletreball i autor de dos llibres.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.