TEDxUPValènciaSalon - Treballs del futur

Què passarà d'ací a uns anys amb els nostres treballs? Aquesta i altres preguntes podrem resoldre-les després de veure una xarrada de Ted.com i comentar-la amb David Blay.

[ 30/10/2018 ]
TEDxUPValènciaSalon 2018

El proper dijous 8 de novembre de 12h a 14h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell la xarrada "TEDxUPValènciaSalon - Treballs del futur", a càrrec del periodista David Blay.

Què passarà d'ací a uns anys amb els nostres treballs? Desapareixeran o es transformaran? Quines seran les noves ocupacions?. Aquestes i altres preguntes podrem resoldre-les després de veure una xarrada de Ted.com i comentar-la amb David Blay.

L'entrada és gratuïta però és necessari realitzar la preinscipció.

David Blay

Des de fa més de 20 anys, assessora a esportistes d'elit i empreses sobre com presentar-se davant els mitjans de manera noticiable, a més de treballar en mitjans com Europa Press, COPE o Ràdio Marca. En aqueix trànsit s'ha convertit en professor d'Estratègies de Comunicació, Xarxes Socials i Treball Freelance en diversos Màster, conferenciant sobre teletreball i autor de dos llibres.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.