¨Gigband¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 05/11/2018 ]
Gigband en directe

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 20h, vos animem a vindre a la Cafeteria del Campus a gaudir del millor rock-blues en directe de Gigband.

La meitat d'aquest quartet està compost per personal del Campus: Jorge Segura i Juan Mateo.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: quint+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals
Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.