¨Gigband¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 05/11/2018 ]
Gigband en directe

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 20h, vos animem a vindre a la Cafeteria del Campus a gaudir del millor rock-blues en directe de Gigband.

La meitat d'aquest quartet està compost per personal del Campus: Jorge Segura i Juan Mateo.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: quint+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT
És estudiant del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
L'equip EasyVal de la UPV ha sigut el millor dels 300 participants.
Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.