¨Gigband¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 05/11/2018 ]
Gigband en directe

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 20h, vos animem a vindre a la Cafeteria del Campus a gaudir del millor rock-blues en directe de Gigband.

La meitat d'aquest quartet està compost per personal del Campus: Jorge Segura i Juan Mateo.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: quint+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’ Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’
El Campus d’Alcoi de la UPV ha lliurat la recaptació del concert solidari de Nadal a l’Associació ‘Coratge’.
UI GreenMetric World University Rankings 2021 UI GreenMetric World University Rankings 2021
La UPV se situa entre les 200 universitats del món més compromeses amb el medi ambient.
Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior
Virgili Colomina ha impartit la conferència inaugural ‘Orígens del cinema. Primeres projeccions a Alcoi’.
‘Másterchef’ en el MUIOL ‘Másterchef’ en el MUIOL
Els alumnes del MUIOL han participat en un particular ‘Masterchef’.
Disseny tèxtil que facilita la vida Disseny tèxtil que facilita la vida
L'estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV és la creadora del projecte.
IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors
El certamen està organitzat pel Campus d'Alcoi de la UPV, a través d'IDEES UPV, i l'Ajuntament d'Alcoi.
Cursos Universitat Sènior 2021/22 Cursos Universitat Sènior 2021/22
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2021/2022.