¨Gigband¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 05/11/2018 ]
Gigband en directe

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 20h, vos animem a vindre a la Cafeteria del Campus a gaudir del millor rock-blues en directe de Gigband.

La meitat d'aquest quartet està compost per personal del Campus: Jorge Segura i Juan Mateo.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: quint+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Gala de graduació 2021 Gala de graduació 2021
El Campus d’Alcoi de la UPV celebra el seu tradicional Acte de Graduació.
100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
Tindrà lloc el dijous 2 de setembre.
Bon estiu 2021 Bon estiu 2021
Missatge del rector José E. Capilla
Calendari de preinscripcions i admissions 2021/2022 Calendari de preinscripcions i admissions 2021/2022
Per als màsters oficials de la UPV.
Joan Jordá, nou delegat d'alumnes de l'EPSA Joan Jordá, nou delegat d'alumnes de l'EPSA
Aaron Ramón Torrens, anterior delegat, ha dimitit per iniciar estudis de mobilitat.
Envasos PET multicapa Envasos PET multicapa
La UPV i AIJU patenten un nou procediment per al seu reciclatge.