¨Gigband¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 05/11/2018 ]
Gigband en directe

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 20h, vos animem a vindre a la Cafeteria del Campus a gaudir del millor rock-blues en directe de Gigband.

La meitat d'aquest quartet està compost per personal del Campus: Jorge Segura i Juan Mateo.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: quint+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.
XX Premis del Consell Social XX Premis del Consell Social
El professor Néstor Montañés i l'alumne Vicent Moltó, premiats.
Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.