Activitats esportives del Servei d'Esports

Activitats oferides pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi.

[ 05/11/2018 ]
Programes de formació esportiva al Campus d'Alcoi

El Servei d'Esports del Campus d'Alcoi ofereix les següents activitats esportives a celebrar durant els mesos de novembre i desembre:

• Crossfit

A partir del 7 de novembre, nova sessió setmanal de Crossfit els dimecres de 16 a 17h.

• Masterclass de Taitxí. Activitat oberta a tota la comunitat universitària amb motiu del Dia de les Universitats Saludables.

AJORNADA per les condicions climàtiques fins nou avís Dijous 15 de novembre, de 13:30 a 14:30h. a la Sala d'Activitats del Servei d´Esports.

• Tornejos de tardor

Dijous 22 de novembre de 12 a 15h.

Les modalitats de competició seran: Press Banca, Escacs, Tennis de Mesa, Tennis, Esquaix, Vóley 4, Bàsquet 3x3 i Pàdel Femení (només parelles de xiques).

Podeu formar els vostres equips i inscriure-us per Intranet o al Servei d´Esports UPV Alcoi.

• Sessió tècnica: Tècniques de Relaxació

Dijous 29 de novembre, de 16 a 19h.

• Mitja Marató d'Alcoi. Campionat UPV

El diumenge 16 de desembre es disputarà a Alcoi el Campionat UPV de Mitja Marató, coincidint amb la Mitja Marató d'Alcoi - Unión Alcoyana Seguros. Aquesta prova s'engloba en el circuit de Campionats UPV de Carreras Populars, al costat de la Marató de València i la 10K de Gandia.

Si eres soci d'esports, pots inscriure't gratuïtament al Campionat UPV de Mitja Marató Alcoi per Intranet.

*Altres modalitats (quart de marató, relleus, etc.) NO incloses.

• Arts marcials

Judo, Taekwondo, Aikido i Karate.

Accés lliure per a socis d'esports.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.