Activitats esportives del Servei d'Esports

Activitats oferides pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi.

[ 05/11/2018 ]
Programes de formació esportiva al Campus d'Alcoi

El Servei d'Esports del Campus d'Alcoi ofereix les següents activitats esportives a celebrar durant els mesos de novembre i desembre:

• Crossfit

A partir del 7 de novembre, nova sessió setmanal de Crossfit els dimecres de 16 a 17h.

• Masterclass de Taitxí. Activitat oberta a tota la comunitat universitària amb motiu del Dia de les Universitats Saludables.

AJORNADA per les condicions climàtiques fins nou avís Dijous 15 de novembre, de 13:30 a 14:30h. a la Sala d'Activitats del Servei d´Esports.

• Tornejos de tardor

Dijous 22 de novembre de 12 a 15h.

Les modalitats de competició seran: Press Banca, Escacs, Tennis de Mesa, Tennis, Esquaix, Vóley 4, Bàsquet 3x3 i Pàdel Femení (només parelles de xiques).

Podeu formar els vostres equips i inscriure-us per Intranet o al Servei d´Esports UPV Alcoi.

• Sessió tècnica: Tècniques de Relaxació

Dijous 29 de novembre, de 16 a 19h.

• Mitja Marató d'Alcoi. Campionat UPV

El diumenge 16 de desembre es disputarà a Alcoi el Campionat UPV de Mitja Marató, coincidint amb la Mitja Marató d'Alcoi - Unión Alcoyana Seguros. Aquesta prova s'engloba en el circuit de Campionats UPV de Carreras Populars, al costat de la Marató de València i la 10K de Gandia.

Si eres soci d'esports, pots inscriure't gratuïtament al Campionat UPV de Mitja Marató Alcoi per Intranet.

*Altres modalitats (quart de marató, relleus, etc.) NO incloses.

• Arts marcials

Judo, Taekwondo, Aikido i Karate.

Accés lliure per a socis d'esports.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.