Activitats esportives del Servei d'Esports

Activitats oferides pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi.

[ 05/11/2018 ]
Programes de formació esportiva al Campus d'Alcoi

El Servei d'Esports del Campus d'Alcoi ofereix les següents activitats esportives a celebrar durant els mesos de novembre i desembre:

• Crossfit

A partir del 7 de novembre, nova sessió setmanal de Crossfit els dimecres de 16 a 17h.

• Masterclass de Taitxí. Activitat oberta a tota la comunitat universitària amb motiu del Dia de les Universitats Saludables.

AJORNADA per les condicions climàtiques fins nou avís Dijous 15 de novembre, de 13:30 a 14:30h. a la Sala d'Activitats del Servei d´Esports.

• Tornejos de tardor

Dijous 22 de novembre de 12 a 15h.

Les modalitats de competició seran: Press Banca, Escacs, Tennis de Mesa, Tennis, Esquaix, Vóley 4, Bàsquet 3x3 i Pàdel Femení (només parelles de xiques).

Podeu formar els vostres equips i inscriure-us per Intranet o al Servei d´Esports UPV Alcoi.

• Sessió tècnica: Tècniques de Relaxació

Dijous 29 de novembre, de 16 a 19h.

• Mitja Marató d'Alcoi. Campionat UPV

El diumenge 16 de desembre es disputarà a Alcoi el Campionat UPV de Mitja Marató, coincidint amb la Mitja Marató d'Alcoi - Unión Alcoyana Seguros. Aquesta prova s'engloba en el circuit de Campionats UPV de Carreras Populars, al costat de la Marató de València i la 10K de Gandia.

Si eres soci d'esports, pots inscriure't gratuïtament al Campionat UPV de Mitja Marató Alcoi per Intranet.

*Altres modalitats (quart de marató, relleus, etc.) NO incloses.

• Arts marcials

Judo, Taekwondo, Aikido i Karate.

Accés lliure per a socis d'esports.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.