Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

Trobada empresarial sobre robòtica i visió artificial que tindrà lloc el 15 de novembre al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 06/11/2018 ]
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el 15 de novembre i en horari de 9.30 a 14.00 hores la trobada Focus Pime i Emprenedoria Robòtica i Visió Artificial, que reunirà a Alcoi experiències empresarials d'èxit, casos de proveïdors de serveis i fabricants de solucions relacionats amb aquest sector en creixement de la mà de l'IVACE, la UPV-Campus d'Alcoi, CEEI Alcoi-Valencia i A'juntament d’Alcoi.

Per això es comptarà amb ponències destacades en les quals es presentaran solucions i exemples de l'aplicació de les innovacions del sector de la robòtica i la visió artificial en el sector productiu, tot això de la mà de professionals especialitzats que debatran al llarg de la jornada sobres aquestes qüestions. Participen empreses com Kuka Iberia, Beckhoff, Cfz Cobots, Festo, EDS Robotics, Multiscan, etc.

A més, diverses d'aquestes empreses de la zona obriran les seues portes per a poder conèixer com estan aplicant les solucions de robòtica i visió artificial.

La trobada disposarà també d'una zona d'estands.

Així mateix, al llarg del matí s'acollirà la presentació de solucions per part de diferents empreses i d'activitats de networking.

L'esdeveniment està dirigit principalment a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors que vulguen conèixer les oportunitats que ofereix la robòtica i la visió artificial.

La inscripció és gratuïta.

Roda de premsa de presentació del Focus Pime 2018 en robòtica i visió artificial:

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.