Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

Trobada empresarial sobre robòtica i visió artificial que tindrà lloc el 15 de novembre al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 06/11/2018 ]
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el 15 de novembre i en horari de 9.30 a 14.00 hores la trobada Focus Pime i Emprenedoria Robòtica i Visió Artificial, que reunirà a Alcoi experiències empresarials d'èxit, casos de proveïdors de serveis i fabricants de solucions relacionats amb aquest sector en creixement de la mà de l'IVACE, la UPV-Campus d'Alcoi, CEEI Alcoi-Valencia i A'juntament d’Alcoi.

Per això es comptarà amb ponències destacades en les quals es presentaran solucions i exemples de l'aplicació de les innovacions del sector de la robòtica i la visió artificial en el sector productiu, tot això de la mà de professionals especialitzats que debatran al llarg de la jornada sobres aquestes qüestions. Participen empreses com Kuka Iberia, Beckhoff, Cfz Cobots, Festo, EDS Robotics, Multiscan, etc.

A més, diverses d'aquestes empreses de la zona obriran les seues portes per a poder conèixer com estan aplicant les solucions de robòtica i visió artificial.

La trobada disposarà també d'una zona d'estands.

Així mateix, al llarg del matí s'acollirà la presentació de solucions per part de diferents empreses i d'activitats de networking.

L'esdeveniment està dirigit principalment a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors que vulguen conèixer les oportunitats que ofereix la robòtica i la visió artificial.

La inscripció és gratuïta.

Roda de premsa de presentació del Focus Pime 2018 en robòtica i visió artificial:

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.