Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

Trobada empresarial sobre robòtica i visió artificial que tindrà lloc el 15 de novembre al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 06/11/2018 ]
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el 15 de novembre i en horari de 9.30 a 14.00 hores la trobada Focus Pime i Emprenedoria Robòtica i Visió Artificial, que reunirà a Alcoi experiències empresarials d'èxit, casos de proveïdors de serveis i fabricants de solucions relacionats amb aquest sector en creixement de la mà de l'IVACE, la UPV-Campus d'Alcoi, CEEI Alcoi-Valencia i A'juntament d’Alcoi.

Per això es comptarà amb ponències destacades en les quals es presentaran solucions i exemples de l'aplicació de les innovacions del sector de la robòtica i la visió artificial en el sector productiu, tot això de la mà de professionals especialitzats que debatran al llarg de la jornada sobres aquestes qüestions. Participen empreses com Kuka Iberia, Beckhoff, Cfz Cobots, Festo, EDS Robotics, Multiscan, etc.

A més, diverses d'aquestes empreses de la zona obriran les seues portes per a poder conèixer com estan aplicant les solucions de robòtica i visió artificial.

La trobada disposarà també d'una zona d'estands.

Així mateix, al llarg del matí s'acollirà la presentació de solucions per part de diferents empreses i d'activitats de networking.

L'esdeveniment està dirigit principalment a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors que vulguen conèixer les oportunitats que ofereix la robòtica i la visió artificial.

La inscripció és gratuïta.

Roda de premsa de presentació del Focus Pime 2018 en robòtica i visió artificial:

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.