Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 15/01/2019 ]
Desafío internacional First Lego League

La Universitat Politècnica de València -Campus d’Alcoi és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Júnior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició EN 2019 es realitzarà en les instal·lacions del Campus d’Alcoi el dia 2 de febrer de 2019.

Què és First Lego League?

FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre processos de disseny propis de l'enginyeria.

Com funciona la First Lego League?

• Elaboren l'estratègia, dissenyen, construeixen, programen i proven un robot autònom utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Plantegen i presenten solucions innovadores als mateixos reptes que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes matemàtics i científics a problemes de la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el pensament crític, la gestió del temps, el treball en equip i la comunicació millorant així la confiança en si mateixos.
  • S'involucren més en la seua comunitat local i global.
  • Participen i es diverteixen en els tornejos i celebracions locals.
  • Treballen en equip guiats pels Valors FIRST LEGO League.

Inscripcions First Lego League.

First Lego League, molt més que robots!

Qué és First Lego League Junior?

FIRST LEGO League Jr. és el programa que permet als xiquets i xiquetes descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als xiquets i xiquetes a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League Jr. capta la curiositat dels xiquets i xiquetes de 6 i 9 anys dirigint-la cap al descobriment de la ciència i la tecnologia.

Com funciona FIRST LEGO League Junior?

• Dissenyen i construeixen un model vinculat amb la temàtica i utilitzen elements de LEGO® Education WeDo 2.0 per a programar-ho i donar-li moviment.
  • Creen un pòster Il·lustratiu i posen en pràctica les habilitats de comunicació.
  • Exploren els mateixos reptes que els científics d'avui utilitzant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes científics i matemàtics de la vida real.
  • Comencen a desenvolupar les habilitats de treball en equip.
  • Celebren els assoliments obtinguts i demostren tot l'après en les presentacions dels seus projectes en els esdeveniments.
  • Participen i es diverteixen en els esdeveniments guiats pels Valors FIRST LEGO League Jr.

Inscripcions First Lego League Junior.

First Lego League Junior

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.
LXVIX Conferència DIFUTEC LXVIX Conferència DIFUTEC
EL PAPER D'UN QA EN EL DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES DE PROGRAMARI