Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 05/12/2018 ]
Desafío internacional First Lego League

La Universitat Politècnica de València -Campus d’Alcoi és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Júnior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició EN 2019 es realitzarà en les instal·lacions del Campus d’Alcoi el dia 2 de febrer de 2019.

Què és First Lego League?

FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre processos de disseny propis de l'enginyeria.

Com funciona la First Lego League?

• Elaboren l'estratègia, dissenyen, construeixen, programen i proven un robot autònom utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Plantegen i presenten solucions innovadores als mateixos reptes que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes matemàtics i científics a problemes de la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el pensament crític, la gestió del temps, el treball en equip i la comunicació millorant així la confiança en si mateixos.
  • S'involucren més en la seua comunitat local i global.
  • Participen i es diverteixen en els tornejos i celebracions locals.
  • Treballen en equip guiats pels Valors FIRST LEGO League.

Inscripcions First Lego League.

First Lego League, molt més que robots!

Qué és First Lego League Junior?

FIRST LEGO League Jr. és el programa que permet als xiquets i xiquetes descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als xiquets i xiquetes a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League Jr. capta la curiositat dels xiquets i xiquetes de 6 i 9 anys dirigint-la cap al descobriment de la ciència i la tecnologia.

Com funciona FIRST LEGO League Junior?

• Dissenyen i construeixen un model vinculat amb la temàtica i utilitzen elements de LEGO® Education WeDo 2.0 per a programar-ho i donar-li moviment.
  • Creen un pòster Il·lustratiu i posen en pràctica les habilitats de comunicació.
  • Exploren els mateixos reptes que els científics d'avui utilitzant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes científics i matemàtics de la vida real.
  • Comencen a desenvolupar les habilitats de treball en equip.
  • Celebren els assoliments obtinguts i demostren tot l'après en les presentacions dels seus projectes en els esdeveniments.
  • Participen i es diverteixen en els esdeveniments guiats pels Valors FIRST LEGO League Jr.

Inscripcions First Lego League Junior.

First Lego League Junior

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.