Voluntaris per a la First Lego League

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 14/12/2018 ]
Voluntaris del desafiament internacional First Lego League

Per segon any consecutiu, el Campus d'Alcoi de la UPV acull la celebració de la competició First Lego League.

La competició serà el dissabte 2 de febrer de 2019 al Pavelló esportiu "Georgina Blanes".

Com us podeu imaginar organitzar un esdeveniment com aquest comporta molt treball previ i us necessitem per a aconseguir l'objectiu final (que tots ens divertim i siga tot un èxit). Per descomptat, NO fa falta coneixements tècnics. Podràs sol·licitar el teu reconeixement de crèdits ECTS per col·laborar en l'organització del torneig.

La FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre.

Com us podeu imaginar, hi haurà sorpreses per als voluntaris i rebreu un certificat per la vostra activitat.

APUNTAR-VOS, ho passarem bé i assegurança que repetireu.

FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2018

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.