Campus d'Alcoi de la UPV

Voluntaris per a la First Lego League

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 14/12/2018 ]
Voluntaris del desafiament internacional First Lego League

Per segon any consecutiu, el Campus d'Alcoi de la UPV acull la celebració de la competició First Lego League.

La competició serà el dissabte 2 de febrer de 2019 al Pavelló esportiu "Georgina Blanes".

Com us podeu imaginar organitzar un esdeveniment com aquest comporta molt treball previ i us necessitem per a aconseguir l'objectiu final (que tots ens divertim i siga tot un èxit). Per descomptat, NO fa falta coneixements tècnics. Podràs sol·licitar el teu reconeixement de crèdits ECTS per col·laborar en l'organització del torneig.

La FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre.

Com us podeu imaginar, hi haurà sorpreses per als voluntaris i rebreu un certificat per la vostra activitat.

APUNTAR-VOS, ho passarem bé i assegurança que repetireu.

FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2018

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.