Campus d'Alcoi de la UPV

Voluntaris per a la First Lego League

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 14/12/2018 ]
Voluntaris del desafiament internacional First Lego League

Per segon any consecutiu, el Campus d'Alcoi de la UPV acull la celebració de la competició First Lego League.

La competició serà el dissabte 2 de febrer de 2019 al Pavelló esportiu "Georgina Blanes".

Com us podeu imaginar organitzar un esdeveniment com aquest comporta molt treball previ i us necessitem per a aconseguir l'objectiu final (que tots ens divertim i siga tot un èxit). Per descomptat, NO fa falta coneixements tècnics. Podràs sol·licitar el teu reconeixement de crèdits ECTS per col·laborar en l'organització del torneig.

La FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre.

Com us podeu imaginar, hi haurà sorpreses per als voluntaris i rebreu un certificat per la vostra activitat.

APUNTAR-VOS, ho passarem bé i assegurança que repetireu.

FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2018

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.