Campus d'Alcoi de la UPV

Voluntaris per a la First Lego League

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 16/01/2019 ]
Voluntaris del desafiament internacional First Lego League

Per segon any consecutiu, el Campus d'Alcoi de la UPV acull la celebració de la competició First Lego League.

La competició serà el dissabte 2 de febrer de 2019 al Pavelló esportiu "Georgina Blanes".

Com us podeu imaginar organitzar un esdeveniment com aquest comporta molt treball previ i us necessitem per a aconseguir l'objectiu final (que tots ens divertim i siga tot un èxit). Per descomptat, NO fa falta coneixements tècnics. Podràs sol·licitar el teu reconeixement de crèdits ECTS per col·laborar en l'organització del torneig.

La FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre.

Com us podeu imaginar, hi haurà sorpreses per als voluntaris i rebreu un certificat per la vostra activitat.

APUNTAR-VOS, ho passarem bé i assegurança que repetireu.

FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2018

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.