Voluntaris per a la First Lego League

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 14/12/2018 ]
Voluntaris del desafiament internacional First Lego League

Per segon any consecutiu, el Campus d'Alcoi de la UPV acull la celebració de la competició First Lego League.

La competició serà el dissabte 2 de febrer de 2019 al Pavelló esportiu "Georgina Blanes".

Com us podeu imaginar organitzar un esdeveniment com aquest comporta molt treball previ i us necessitem per a aconseguir l'objectiu final (que tots ens divertim i siga tot un èxit). Per descomptat, NO fa falta coneixements tècnics. Podràs sol·licitar el teu reconeixement de crèdits ECTS per col·laborar en l'organització del torneig.

La FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre.

Com us podeu imaginar, hi haurà sorpreses per als voluntaris i rebreu un certificat per la vostra activitat.

APUNTAR-VOS, ho passarem bé i assegurança que repetireu.

FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2018

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.