III Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 14/12/2018 ]
Moment de la final de la II edició del concurs ideaT kids

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València convoca per al present curs acadèmic 2018-2019 la tercera edició del concurs “ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària.

Del 3 de desembre de 2018 al 10 de gener de 2019 s'ha de presentar la Sol·licitud de participació.

Assenyalar que igual que l'edició passada, les idees de negoci han de tindre un vessant SOSTENIBLE o SOLIDARI que ajuden a fomentar l'emprenedoria social, ètic i ecològic.

En la passada edició van participar un total de 441 alumnes de 7 centres educatius: 6 d'Alcoi i 1 de L'l'Olleria, destacant la gran implicació de tots els professors i alumnes participants, així com el gran nivell de tots els projectes i idees de negoci que es van presentar.

Perquè un centre puga participar en el concurs haurà d'inscriure almenys a un professor al concurs mitjançant la fitxa de participació de l'ANNEX I i a un taller presencial opcional sobre emprenedoria que s'impartirà al Campus d’Alcoi de la UPV. La inscripció al curs és gratuïta. El curs s'impartirà durant el mes de gener 2019.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria social, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.