Campus d'Alcoi de la UPV

III Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 14/12/2018 ]
Moment de la final de la II edició del concurs ideaT kids

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València convoca per al present curs acadèmic 2018-2019 la tercera edició del concurs “ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària.

Del 3 de desembre de 2018 al 10 de gener de 2019 s'ha de presentar la Sol·licitud de participació.

Assenyalar que igual que l'edició passada, les idees de negoci han de tindre un vessant SOSTENIBLE o SOLIDARI que ajuden a fomentar l'emprenedoria social, ètic i ecològic.

En la passada edició van participar un total de 441 alumnes de 7 centres educatius: 6 d'Alcoi i 1 de L'l'Olleria, destacant la gran implicació de tots els professors i alumnes participants, així com el gran nivell de tots els projectes i idees de negoci que es van presentar.

Perquè un centre puga participar en el concurs haurà d'inscriure almenys a un professor al concurs mitjançant la fitxa de participació de l'ANNEX I i a un taller presencial opcional sobre emprenedoria que s'impartirà al Campus d’Alcoi de la UPV. La inscripció al curs és gratuïta. El curs s'impartirà durant el mes de gener 2019.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria social, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.