Campus d'Alcoi de la UPV

III Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 14/12/2018 ]
Moment de la final de la II edició del concurs ideaT kids

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València convoca per al present curs acadèmic 2018-2019 la tercera edició del concurs “ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària.

Del 3 de desembre de 2018 al 10 de gener de 2019 s'ha de presentar la Sol·licitud de participació.

Assenyalar que igual que l'edició passada, les idees de negoci han de tindre un vessant SOSTENIBLE o SOLIDARI que ajuden a fomentar l'emprenedoria social, ètic i ecològic.

En la passada edició van participar un total de 441 alumnes de 7 centres educatius: 6 d'Alcoi i 1 de L'l'Olleria, destacant la gran implicació de tots els professors i alumnes participants, així com el gran nivell de tots els projectes i idees de negoci que es van presentar.

Perquè un centre puga participar en el concurs haurà d'inscriure almenys a un professor al concurs mitjançant la fitxa de participació de l'ANNEX I i a un taller presencial opcional sobre emprenedoria que s'impartirà al Campus d’Alcoi de la UPV. La inscripció al curs és gratuïta. El curs s'impartirà durant el mes de gener 2019.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria social, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.