Campus d'Alcoi de la UPV

VII concurs de Robòtica Mòbil

La competició i el lliurament de premis tindrà lloc el divendres 1 de febrer.

[ 18/12/2018 ]
Participants durante la V edició

El grup de Robòtica i Mecatrònica del Campus d’Alcoi, en el seu objectiu de fomentar la Robòtica en l'entorn pròxim organitza el VII Concurs de Robòtica de l'EPSA.

Aquest concurs se celebra dins del programa de la Setmana de la Ciència.

El termini per a inscriure's finalitza el 18 de gener de 2019, celebrant-se el concurs i el lliurament de premis el divendres 1 de febrer de 2019.

L'objectiu és fomentar la Robòtica estimulant l'aprenentatge en continguts científics tals com les matemàtiques, física, informàtica i mecànica.

Els destinataris seran alumnes/as pertanyents a centres escolars d'Educació Secundària, Batxillerat o Cicles Formatius de Formació Professional, entitats educatives i qualsevol afeccionat a la robòtica.

Programa del concurs

• 9:00 Lliurament de dorsals i entrenaments lliures.
  • 10:00 Proves classificatòries de les distints categories.
  • 13:00 Finals.
  • 13:30 Llirament de premis.

El Concurs

En aquest concurs les proves seran de Robòtica mòbil. Es disposarà de quatre modalitats: siguelíneas LEGO, siguelíneas LLIURE, lluita LEGO i lluita LLIURE. L'objectiu principal és aconseguir que el robot mòbil complete una sèrie de circuits en el menor temps possible, seguint una línia traçada en el sòl. En la prova de lluita el robot que guanya els assalts és el que aconsegueix traure de la pista a l'un altre participant.

Més informació:

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.