VII concurs de Robòtica Mòbil

La competició i el lliurament de premis tindrà lloc el divendres 1 de febrer.

[ 18/12/2018 ]
Participants durante la V edició

El grup de Robòtica i Mecatrònica del Campus d’Alcoi, en el seu objectiu de fomentar la Robòtica en l'entorn pròxim organitza el VII Concurs de Robòtica de l'EPSA.

Aquest concurs se celebra dins del programa de la Setmana de la Ciència.

El termini per a inscriure's finalitza el 18 de gener de 2019, celebrant-se el concurs i el lliurament de premis el divendres 1 de febrer de 2019.

L'objectiu és fomentar la Robòtica estimulant l'aprenentatge en continguts científics tals com les matemàtiques, física, informàtica i mecànica.

Els destinataris seran alumnes/as pertanyents a centres escolars d'Educació Secundària, Batxillerat o Cicles Formatius de Formació Professional, entitats educatives i qualsevol afeccionat a la robòtica.

Programa del concurs

• 9:00 Lliurament de dorsals i entrenaments lliures.
  • 10:00 Proves classificatòries de les distints categories.
  • 13:00 Finals.
  • 13:30 Llirament de premis.

El Concurs

En aquest concurs les proves seran de Robòtica mòbil. Es disposarà de quatre modalitats: siguelíneas LEGO, siguelíneas LLIURE, lluita LEGO i lluita LLIURE. L'objectiu principal és aconseguir que el robot mòbil complete una sèrie de circuits en el menor temps possible, seguint una línia traçada en el sòl. En la prova de lluita el robot que guanya els assalts és el que aconsegueix traure de la pista a l'un altre participant.

Més informació:

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.