Campus d'Alcoi de la UPV

VII concurs de Robòtica Mòbil

La competició i el lliurament de premis tindrà lloc el divendres 1 de febrer.

[ 18/12/2018 ]
Participants durante la V edició

El grup de Robòtica i Mecatrònica del Campus d’Alcoi, en el seu objectiu de fomentar la Robòtica en l'entorn pròxim organitza el VII Concurs de Robòtica de l'EPSA.

Aquest concurs se celebra dins del programa de la Setmana de la Ciència.

El termini per a inscriure's finalitza el 18 de gener de 2019, celebrant-se el concurs i el lliurament de premis el divendres 1 de febrer de 2019.

L'objectiu és fomentar la Robòtica estimulant l'aprenentatge en continguts científics tals com les matemàtiques, física, informàtica i mecànica.

Els destinataris seran alumnes/as pertanyents a centres escolars d'Educació Secundària, Batxillerat o Cicles Formatius de Formació Professional, entitats educatives i qualsevol afeccionat a la robòtica.

Programa del concurs

• 9:00 Lliurament de dorsals i entrenaments lliures.
  • 10:00 Proves classificatòries de les distints categories.
  • 13:00 Finals.
  • 13:30 Llirament de premis.

El Concurs

En aquest concurs les proves seran de Robòtica mòbil. Es disposarà de quatre modalitats: siguelíneas LEGO, siguelíneas LLIURE, lluita LEGO i lluita LLIURE. L'objectiu principal és aconseguir que el robot mòbil complete una sèrie de circuits en el menor temps possible, seguint una línia traçada en el sòl. En la prova de lluita el robot que guanya els assalts és el que aconsegueix traure de la pista a l'un altre participant.

Més informació:

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.