Campus d'Alcoi de la UPV

VII concurs de Robòtica Mòbil

La competició i el lliurament de premis tindrà lloc el divendres 1 de febrer.

[ 18/12/2018 ]
Participants durante la V edició

El grup de Robòtica i Mecatrònica del Campus d’Alcoi, en el seu objectiu de fomentar la Robòtica en l'entorn pròxim organitza el VII Concurs de Robòtica de l'EPSA.

Aquest concurs se celebra dins del programa de la Setmana de la Ciència.

El termini per a inscriure's finalitza el 18 de gener de 2019, celebrant-se el concurs i el lliurament de premis el divendres 1 de febrer de 2019.

L'objectiu és fomentar la Robòtica estimulant l'aprenentatge en continguts científics tals com les matemàtiques, física, informàtica i mecànica.

Els destinataris seran alumnes/as pertanyents a centres escolars d'Educació Secundària, Batxillerat o Cicles Formatius de Formació Professional, entitats educatives i qualsevol afeccionat a la robòtica.

El Concurs

En aquest concurs les proves seran de Robòtica mòbil. Es disposarà de quatre modalitats: siguelíneas LEGO, siguelíneas LLIURE, lluita LEGO i lluita LLIURE. L'objectiu principal és aconseguir que el robot mòbil complete una sèrie de circuits en el menor temps possible, seguint una línia traçada en el sòl. En la prova de lluita el robot que guanya els assalts és el que aconsegueix traure de la pista a l'un altre participant.

Més informació:

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.
LXVIX Conferència DIFUTEC LXVIX Conferència DIFUTEC
EL PAPER D'UN QA EN EL DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES DE PROGRAMARI