Campus d'Alcoi de la UPV

Els millors expedients del Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant. El Director del Campus ha departit amb algun d'ells.

[ 27/12/2018 ]
El Director del Campus amb alguns dels alumnes premiats

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant, amb el lliurament dels Premis als Millors Expedients Acadèmics.

Uns dies més tard, el Campus d'Alcoi ha convidat a tots els estudiants premiats per a agrair-los i donar-los l'enhorabona pels seus bons resultats en els estudis.

Alguns dels premiats han compartit impressions sobre el campus amb el seu Director, Juan Ignacio Torregrosa López**B>. Els premiats són de tots els graus i dobles graus que imparteix el campus, ja siguen de qualsevol curs, titulats o d'admissió.

Els alumnes premiats en aquest curs han sigut Eloi García, Vicent Moltó, Jefrey Josuha Flores, Mariola Fontoba, Ainoa Mataix, Andrea Miralles, Érica Mataix, Juana Antonia Mesquida, Daniel Mollá, Luis Cortés, Guillermo Suarez, Ainhoa Sánchez, Irene Verdú, María Paloma Sánchez, Liam Alfred Fletcher, Isabel Ferri, Daniel Gaspar, Ana Olcina, Samuel Espinosa, Artoa Carbonell, Alejandro De La Calle, Ángel Luis Pérez, Daniel Andrés, Rubén Rodríguez, Juan Ivorra, Iván Vallés, Lirios Castelló, Jaume Gómez i Iván Domínguez.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.