Campus d'Alcoi de la UPV

Els millors expedients del Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant. El Director del Campus ha departit amb algun d'ells.

[ 27/12/2018 ]
El Director del Campus amb alguns dels alumnes premiats

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant, amb el lliurament dels Premis als Millors Expedients Acadèmics.

Uns dies més tard, el Campus d'Alcoi ha convidat a tots els estudiants premiats per a agrair-los i donar-los l'enhorabona pels seus bons resultats en els estudis.

Alguns dels premiats han compartit impressions sobre el campus amb el seu Director, Juan Ignacio Torregrosa López**B>. Els premiats són de tots els graus i dobles graus que imparteix el campus, ja siguen de qualsevol curs, titulats o d'admissió.

Els alumnes premiats en aquest curs han sigut Eloi García, Vicent Moltó, Jefrey Josuha Flores, Mariola Fontoba, Ainoa Mataix, Andrea Miralles, Érica Mataix, Juana Antonia Mesquida, Daniel Mollá, Luis Cortés, Guillermo Suarez, Ainhoa Sánchez, Irene Verdú, María Paloma Sánchez, Liam Alfred Fletcher, Isabel Ferri, Daniel Gaspar, Ana Olcina, Samuel Espinosa, Artoa Carbonell, Alejandro De La Calle, Ángel Luis Pérez, Daniel Andrés, Rubén Rodríguez, Juan Ivorra, Iván Vallés, Lirios Castelló, Jaume Gómez i Iván Domínguez.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.