Els millors expedients del Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant. El Director del Campus ha departit amb algun d'ells.

[ 27/12/2018 ]
El Director del Campus amb alguns dels alumnes premiats

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant, amb el lliurament dels Premis als Millors Expedients Acadèmics.

Uns dies més tard, el Campus d'Alcoi ha convidat a tots els estudiants premiats per a agrair-los i donar-los l'enhorabona pels seus bons resultats en els estudis.

Alguns dels premiats han compartit impressions sobre el campus amb el seu Director, Juan Ignacio Torregrosa López. Els premiats són de tots els graus i dobles graus que imparteix el campus, ja siguen de qualsevol curs, titulats o d'admissió.

Els alumnes premiats en aquest curs han sigut Eloi García, Vicent Moltó, Jefrey Josuha Flores, Mariola Fontoba, Ainoa Mataix, Andrea Miralles, Érica Mataix, Juana Antonia Mesquida, Daniel Mollá, Luis Cortés, Guillermo Suarez, Ainhoa Sánchez, Irene Verdú, María Paloma Sánchez, Liam Alfred Fletcher, Isabel Ferri, Daniel Gaspar, Ana Olcina, Samuel Espinosa, Artoa Carbonell, Alejandro De La Calle, Ángel Luis Pérez, Daniel Andrés, Rubén Rodríguez, Juan Ivorra, Iván Vallés, Lirios Castelló, Jaume Gómez i Iván Domínguez.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.