Els millors expedients del Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant. El Director del Campus ha departit amb algun d'ells.

[ 27/12/2018 ]
El Director del Campus amb alguns dels alumnes premiats

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant, amb el lliurament dels Premis als Millors Expedients Acadèmics.

Uns dies més tard, el Campus d'Alcoi ha convidat a tots els estudiants premiats per a agrair-los i donar-los l'enhorabona pels seus bons resultats en els estudis.

Alguns dels premiats han compartit impressions sobre el campus amb el seu Director, Juan Ignacio Torregrosa López**B>. Els premiats són de tots els graus i dobles graus que imparteix el campus, ja siguen de qualsevol curs, titulats o d'admissió.

Els alumnes premiats en aquest curs han sigut Eloi García, Vicent Moltó, Jefrey Josuha Flores, Mariola Fontoba, Ainoa Mataix, Andrea Miralles, Érica Mataix, Juana Antonia Mesquida, Daniel Mollá, Luis Cortés, Guillermo Suarez, Ainhoa Sánchez, Irene Verdú, María Paloma Sánchez, Liam Alfred Fletcher, Isabel Ferri, Daniel Gaspar, Ana Olcina, Samuel Espinosa, Artoa Carbonell, Alejandro De La Calle, Ángel Luis Pérez, Daniel Andrés, Rubén Rodríguez, Juan Ivorra, Iván Vallés, Lirios Castelló, Jaume Gómez i Iván Domínguez.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.