Els millors expedients del Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant. El Director del Campus ha departit amb algun d'ells.

[ 27/12/2018 ]
El Director del Campus amb alguns dels alumnes premiats

La Universitat Politècnica de València ha reconegut al seu alumnat més brillant, amb el lliurament dels Premis als Millors Expedients Acadèmics.

Uns dies més tard, el Campus d'Alcoi ha convidat a tots els estudiants premiats per a agrair-los i donar-los l'enhorabona pels seus bons resultats en els estudis.

Alguns dels premiats han compartit impressions sobre el campus amb el seu Director, Juan Ignacio Torregrosa López**B>. Els premiats són de tots els graus i dobles graus que imparteix el campus, ja siguen de qualsevol curs, titulats o d'admissió.

Els alumnes premiats en aquest curs han sigut Eloi García, Vicent Moltó, Jefrey Josuha Flores, Mariola Fontoba, Ainoa Mataix, Andrea Miralles, Érica Mataix, Juana Antonia Mesquida, Daniel Mollá, Luis Cortés, Guillermo Suarez, Ainhoa Sánchez, Irene Verdú, María Paloma Sánchez, Liam Alfred Fletcher, Isabel Ferri, Daniel Gaspar, Ana Olcina, Samuel Espinosa, Artoa Carbonell, Alejandro De La Calle, Ángel Luis Pérez, Daniel Andrés, Rubén Rodríguez, Juan Ivorra, Iván Vallés, Lirios Castelló, Jaume Gómez i Iván Domínguez.

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.