Campus d'Alcoi de la UPV

El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’

Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.

[ 08/01/2019 ]
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina

Els alumnes del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) han participat en un particular ‘Masterchef’.

Dins de l'assignatura de Gestió de Recursos Humans, han desenvolupat una dinàmica de grup en LANAVE formació, situat a Catarroja (València).

La jornada va començar amb unes senzilles directrius de seguretat en la cuina. Un xef els va explicar 4 receptes que han hagut de cuinar-les en solament una hora. Prèviament, els estudiants es van dividir en grups triats a l'atzar de 4 o 5 persones. Els alumnes es van enfrontar a problemes com la gestió de l'estrès, la limitació de temps i recursos, etc.

Aqueixos mateixos plats que van cuinar, més tard, els van degustar. La jornada va finalitzar amb una posada en comú de tots els problemes que es van anar trobant.

Va ser un dia diferent i molt positiu per als alumnes del MUIOL.

El MUIOL

L'objectiu d'aquest Màster Universitari és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.