Campus d'Alcoi de la UPV

El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’

Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.

[ 08/01/2019 ]
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina

Els alumnes del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) han participat en un particular ‘Masterchef’.

Dins de l'assignatura de Gestió de Recursos Humans, han desenvolupat una dinàmica de grup en LANAVE formació, situat a Catarroja (València).

La jornada va començar amb unes senzilles directrius de seguretat en la cuina. Un xef els va explicar 4 receptes que han hagut de cuinar-les en solament una hora. Prèviament, els estudiants es van dividir en grups triats a l'atzar de 4 o 5 persones. Els alumnes es van enfrontar a problemes com la gestió de l'estrès, la limitació de temps i recursos, etc.

Aqueixos mateixos plats que van cuinar, més tard, els van degustar. La jornada va finalitzar amb una posada en comú de tots els problemes que es van anar trobant.

Va ser un dia diferent i molt positiu per als alumnes del MUIOL.

El MUIOL

L'objectiu d'aquest Màster Universitari és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.
LXVIX Conferència DIFUTEC LXVIX Conferència DIFUTEC
EL PAPER D'UN QA EN EL DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES DE PROGRAMARI