Campus d'Alcoi de la UPV

El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’

Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.

[ 08/01/2019 ]
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina

Els alumnes del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) han participat en un particular ‘Masterchef’.

Dins de l'assignatura de Gestió de Recursos Humans, han desenvolupat una dinàmica de grup en LANAVE formació, situat a Catarroja (València).

La jornada va començar amb unes senzilles directrius de seguretat en la cuina. Un xef els va explicar 4 receptes que han hagut de cuinar-les en solament una hora. Prèviament, els estudiants es van dividir en grups triats a l'atzar de 4 o 5 persones. Els alumnes es van enfrontar a problemes com la gestió de l'estrès, la limitació de temps i recursos, etc.

Aqueixos mateixos plats que van cuinar, més tard, els van degustar. La jornada va finalitzar amb una posada en comú de tots els problemes que es van anar trobant.

Va ser un dia diferent i molt positiu per als alumnes del MUIOL.

El MUIOL

L'objectiu d'aquest Màster Universitari és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.