El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’

Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.

[ 08/01/2019 ]
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina

Els alumnes del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) han participat en un particular ‘Masterchef’.

Dins de l'assignatura de Gestió de Recursos Humans, han desenvolupat una dinàmica de grup en LANAVE formació, situat a Catarroja (València).

La jornada va començar amb unes senzilles directrius de seguretat en la cuina. Un xef els va explicar 4 receptes que han hagut de cuinar-les en solament una hora. Prèviament, els estudiants es van dividir en grups triats a l'atzar de 4 o 5 persones. Els alumnes es van enfrontar a problemes com la gestió de l'estrès, la limitació de temps i recursos, etc.

Aqueixos mateixos plats que van cuinar, més tard, els van degustar. La jornada va finalitzar amb una posada en comú de tots els problemes que es van anar trobant.

Va ser un dia diferent i molt positiu per als alumnes del MUIOL.

El MUIOL

L'objectiu d'aquest Màster Universitari és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.