Campus d'Alcoi de la UPV

Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis.

[ 09/01/2019 ]
Alumnes visitant Aeropolis

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis, el Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia.

La visita al parc, situat a Sevilla, ha permès als alumnes a prendre contacte amb empreses de primer nivell d'investigació, desenvolupament, disseny, fabricació i caracterització de materials per al sector aeronàutica militar.

Han visitat empreses de primer nivell com a Alestis aeroespace, empresa dedica a la recerca i desenvolupament de nous materials compostos i les seues aplicacions al camp aeroespacial. És subministrador de primer nivell d'empreses com Boing i Airbus per les seues capacitats en el disseny i fabricació de components aeronàutics amb materials compostos d'altes prestacions.

També han visitat l'empresa Sofitec SA, dedicada a l'enginyeria de disseny i fabricació amb materials compostos de matriu metàl·lica, amb forta expansió cap al sector aeroespacial.

Un altre dels atractius de la visita ha sigut Airbus Military: Línia d'assemblatge final, F.A.L. de l'A-400-M, on es va poder veure totes les estacions robotitzades d'assemblatge de l'avió militar de càrrega més avançat del món A-400-M.

Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials

Es tracta d'un camp de coneixement interdisciplinari que abasta l'estudi de l'estructura, propietats, processament i aplicacions de tot tipus de materials: metàl·lics, ceràmics, polímers i biològics.

La caracterització i processament de materials engloba no solament als tradicionals materials estructurals, sinó també als materials funcionals, nanomaterials, ecomaterials i biomaterials.

Aquesta jove disciplina és indispensable per a potenciar la capacitat industrial, la innovació tecnològica i millorar la qualitat de les nostres vides. També s'aborden els estudis del comportament de dites materials, així com el desenvolupament de les últimes tecnologies en la predicció del comportament d'aquests.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.