Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis.

[ 09/01/2019 ]
Alumnes visitant Aeropolis

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis, el Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia.

La visita al parc, situat a Sevilla, ha permès als alumnes a prendre contacte amb empreses de primer nivell d'investigació, desenvolupament, disseny, fabricació i caracterització de materials per al sector aeronàutica militar.

Han visitat empreses de primer nivell com a Alestis aeroespace, empresa dedica a la recerca i desenvolupament de nous materials compostos i les seues aplicacions al camp aeroespacial. És subministrador de primer nivell d'empreses com Boing i Airbus per les seues capacitats en el disseny i fabricació de components aeronàutics amb materials compostos d'altes prestacions.

També han visitat l'empresa Sofitec SA, dedicada a l'enginyeria de disseny i fabricació amb materials compostos de matriu metàl·lica, amb forta expansió cap al sector aeroespacial.

Un altre dels atractius de la visita ha sigut Airbus Military: Línia d'assemblatge final, F.A.L. de l'A-400-M, on es va poder veure totes les estacions robotitzades d'assemblatge de l'avió militar de càrrega més avançat del món A-400-M.

Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials

Es tracta d'un camp de coneixement interdisciplinari que abasta l'estudi de l'estructura, propietats, processament i aplicacions de tot tipus de materials: metàl·lics, ceràmics, polímers i biològics.

La caracterització i processament de materials engloba no solament als tradicionals materials estructurals, sinó també als materials funcionals, nanomaterials, ecomaterials i biomaterials.

Aquesta jove disciplina és indispensable per a potenciar la capacitat industrial, la innovació tecnològica i millorar la qualitat de les nostres vides. També s'aborden els estudis del comportament de dites materials, així com el desenvolupament de les últimes tecnologies en la predicció del comportament d'aquests.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.