Campus d'Alcoi de la UPV

Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis.

[ 09/01/2019 ]
Alumnes visitant Aeropolis

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis, el Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia.

La visita al parc, situat a Sevilla, ha permès als alumnes a prendre contacte amb empreses de primer nivell d'investigació, desenvolupament, disseny, fabricació i caracterització de materials per al sector aeronàutica militar.

Han visitat empreses de primer nivell com a Alestis aeroespace, empresa dedica a la recerca i desenvolupament de nous materials compostos i les seues aplicacions al camp aeroespacial. És subministrador de primer nivell d'empreses com Boing i Airbus per les seues capacitats en el disseny i fabricació de components aeronàutics amb materials compostos d'altes prestacions.

També han visitat l'empresa Sofitec SA, dedicada a l'enginyeria de disseny i fabricació amb materials compostos de matriu metàl·lica, amb forta expansió cap al sector aeroespacial.

Un altre dels atractius de la visita ha sigut Airbus Military: Línia d'assemblatge final, F.A.L. de l'A-400-M, on es va poder veure totes les estacions robotitzades d'assemblatge de l'avió militar de càrrega més avançat del món A-400-M.

Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials

Es tracta d'un camp de coneixement interdisciplinari que abasta l'estudi de l'estructura, propietats, processament i aplicacions de tot tipus de materials: metàl·lics, ceràmics, polímers i biològics.

La caracterització i processament de materials engloba no solament als tradicionals materials estructurals, sinó també als materials funcionals, nanomaterials, ecomaterials i biomaterials.

Aquesta jove disciplina és indispensable per a potenciar la capacitat industrial, la innovació tecnològica i millorar la qualitat de les nostres vides. També s'aborden els estudis del comportament de dites materials, així com el desenvolupament de les últimes tecnologies en la predicció del comportament d'aquests.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.
LXVIX Conferència DIFUTEC LXVIX Conferència DIFUTEC
EL PAPER D'UN QA EN EL DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES DE PROGRAMARI