Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis.

[ 09/01/2019 ]
Alumnes visitant Aeropolis

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis, el Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia.

La visita al parc, situat a Sevilla, ha permès als alumnes a prendre contacte amb empreses de primer nivell d'investigació, desenvolupament, disseny, fabricació i caracterització de materials per al sector aeronàutica militar.

Han visitat empreses de primer nivell com a Alestis aeroespace, empresa dedica a la recerca i desenvolupament de nous materials compostos i les seues aplicacions al camp aeroespacial. És subministrador de primer nivell d'empreses com Boing i Airbus per les seues capacitats en el disseny i fabricació de components aeronàutics amb materials compostos d'altes prestacions.

També han visitat l'empresa Sofitec SA, dedicada a l'enginyeria de disseny i fabricació amb materials compostos de matriu metàl·lica, amb forta expansió cap al sector aeroespacial.

Un altre dels atractius de la visita ha sigut Airbus Military: Línia d'assemblatge final, F.A.L. de l'A-400-M, on es va poder veure totes les estacions robotitzades d'assemblatge de l'avió militar de càrrega més avançat del món A-400-M.

Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials

Es tracta d'un camp de coneixement interdisciplinari que abasta l'estudi de l'estructura, propietats, processament i aplicacions de tot tipus de materials: metàl·lics, ceràmics, polímers i biològics.

La caracterització i processament de materials engloba no solament als tradicionals materials estructurals, sinó també als materials funcionals, nanomaterials, ecomaterials i biomaterials.

Aquesta jove disciplina és indispensable per a potenciar la capacitat industrial, la innovació tecnològica i millorar la qualitat de les nostres vides. També s'aborden els estudis del comportament de dites materials, així com el desenvolupament de les últimes tecnologies en la predicció del comportament d'aquests.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.