Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis.

[ 09/01/2019 ]
Alumnes visitant Aeropolis

Alumnes del Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials del Campus d'Alcoi de la UPV han visitat Aerópolis, el Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia.

La visita al parc, situat a Sevilla, ha permès als alumnes a prendre contacte amb empreses de primer nivell d'investigació, desenvolupament, disseny, fabricació i caracterització de materials per al sector aeronàutica militar.

Han visitat empreses de primer nivell com a Alestis aeroespace, empresa dedica a la recerca i desenvolupament de nous materials compostos i les seues aplicacions al camp aeroespacial. És subministrador de primer nivell d'empreses com Boing i Airbus per les seues capacitats en el disseny i fabricació de components aeronàutics amb materials compostos d'altes prestacions.

També han visitat l'empresa Sofitec SA, dedicada a l'enginyeria de disseny i fabricació amb materials compostos de matriu metàl·lica, amb forta expansió cap al sector aeroespacial.

Un altre dels atractius de la visita ha sigut Airbus Military: Línia d'assemblatge final, F.A.L. de l'A-400-M, on es va poder veure totes les estacions robotitzades d'assemblatge de l'avió militar de càrrega més avançat del món A-400-M.

Màster Universitari en Enginyeria, Processament i Caracterització de Materials

Es tracta d'un camp de coneixement interdisciplinari que abasta l'estudi de l'estructura, propietats, processament i aplicacions de tot tipus de materials: metàl·lics, ceràmics, polímers i biològics.

La caracterització i processament de materials engloba no solament als tradicionals materials estructurals, sinó també als materials funcionals, nanomaterials, ecomaterials i biomaterials.

Aquesta jove disciplina és indispensable per a potenciar la capacitat industrial, la innovació tecnològica i millorar la qualitat de les nostres vides. També s'aborden els estudis del comportament de dites materials, així com el desenvolupament de les últimes tecnologies en la predicció del comportament d'aquests.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.