Campus d'Alcoi de la UPV

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.