El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV. Del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.