Campus d'Alcoi de la UPV

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV. Del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.