Campus d'Alcoi de la UPV

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV. Del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.