Campus d'Alcoi de la UPV

THINK[EMPRENDE]

Jornada "Com crear valor i diferenciació per a tu i la teua idea de negoci", a càrrec d'Alberto José Martínez, formador de comercials.

[ 10/02/2019 ]
begreat, no ho sembles

El proper dijous 21 de febrer de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nou TTHINK[EMPRENDE]: COM CREAR VALOR I DIFERENCIACIÓ PER A TU I LA TEUA IDEA DE NEGOCI. La conferència serà impartida per Alberto José Martínez.

En aquest think[emprende] coneixeràs com:

• Orientar un producte creant valor afegit i diferenciació cap a un mercat objectiu.
  • Establir l'estratègia d'una planificació comercial (Corba diferencial).
  • Aconseguir cridar l'atenció d'un target.
  • Crear una proposta de valor.
  • Augmentar el percentatge de conversió.
  • Aportar un estudi de gestió del temps a través de l'anàlisi de tasques i funcions productives i no productives.
  • Aconseguir la conversió de clients en fans.
  • Crear una marca personal.
  • Millorar les relacions amb l'entorn professional a través de la Morfopsicologia.
  • Ser capaç de persuadir, convèncer, influir i motivar a través de la Sinergologia.
  • Detectar mentides.
  • Aconseguir la digitalització empresarial i la importància de l'anàlisi del Valor Humà.

La jornada es GRATUITA y con certificado de asistencia expedido por el CFP por lo que los interesados han de inscribirse a través del CFP: Formulario de inscripción.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.