Campus d'Alcoi de la UPV

THINK[EMPRENDE]

Jornada "Com crear valor i diferenciació per a tu i la teua idea de negoci", a càrrec d'Alberto José Martínez, formador de comercials.

[ 10/02/2019 ]
begreat, no ho sembles

El proper dijous 21 de febrer de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nou TTHINK[EMPRENDE]: COM CREAR VALOR I DIFERENCIACIÓ PER A TU I LA TEUA IDEA DE NEGOCI. La conferència serà impartida per Alberto José Martínez.

En aquest think[emprende] coneixeràs com:

• Orientar un producte creant valor afegit i diferenciació cap a un mercat objectiu.
  • Establir l'estratègia d'una planificació comercial (Corba diferencial).
  • Aconseguir cridar l'atenció d'un target.
  • Crear una proposta de valor.
  • Augmentar el percentatge de conversió.
  • Aportar un estudi de gestió del temps a través de l'anàlisi de tasques i funcions productives i no productives.
  • Aconseguir la conversió de clients en fans.
  • Crear una marca personal.
  • Millorar les relacions amb l'entorn professional a través de la Morfopsicologia.
  • Ser capaç de persuadir, convèncer, influir i motivar a través de la Sinergologia.
  • Detectar mentides.
  • Aconseguir la digitalització empresarial i la importància de l'anàlisi del Valor Humà.

La jornada es GRATUITA y con certificado de asistencia expedido por el CFP por lo que los interesados han de inscribirse a través del CFP: Formulario de inscripción.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.