THINK[EMPRENDE]

Jornada "Com crear valor i diferenciació per a tu i la teua idea de negoci", a càrrec d'Alberto José Martínez, formador de comercials.

[ 10/02/2019 ]
begreat, no ho sembles

El proper dijous 21 de febrer de 12:30h a 14:30h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell un nou TTHINK[EMPRENDE]: COM CREAR VALOR I DIFERENCIACIÓ PER A TU I LA TEUA IDEA DE NEGOCI. La conferència serà impartida per Alberto José Martínez.

En aquest think[emprende] coneixeràs com:

• Orientar un producte creant valor afegit i diferenciació cap a un mercat objectiu.
  • Establir l'estratègia d'una planificació comercial (Corba diferencial).
  • Aconseguir cridar l'atenció d'un target.
  • Crear una proposta de valor.
  • Augmentar el percentatge de conversió.
  • Aportar un estudi de gestió del temps a través de l'anàlisi de tasques i funcions productives i no productives.
  • Aconseguir la conversió de clients en fans.
  • Crear una marca personal.
  • Millorar les relacions amb l'entorn professional a través de la Morfopsicologia.
  • Ser capaç de persuadir, convèncer, influir i motivar a través de la Sinergologia.
  • Detectar mentides.
  • Aconseguir la digitalització empresarial i la importància de l'anàlisi del Valor Humà.

La jornada es GRATUITA y con certificado de asistencia expedido por el CFP por lo que los interesados han de inscribirse a través del CFP: Formulario de inscripción.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.