Cerquem alumnes mentors

Per a participar en el concurs internacional Technovation Challenge.

[ 15/01/2019 ]
Technovationchallenge

Estem cercant mentors per a uns grups de xiquetes a Alacant que s'han inscrit en un concurs internacional que consisteix en el de disseny d'una app.

La UPV ja va col·laborar amb el programa Technovation Challenge l'any passat, acollint grups de la Comunitat Valenciana i un grup dels nostres va arribar a la final en Silicon Valley i van quedar segones!.

Ens hem preguntat: Per què no podem aconseguir-ho o fins i tot millorar-ho enguany? I si ens portem la final regional al Campus d'Alcoi?

No importa quina siga la teua titulació, l'únic requisit per a ser mentor és tindre com a mínim 19 anys. Tenim grups de xiquetes inscrites al concurs i necessiten mentors com vosaltres que els ajuden.

Si us animeu, contacteu amb Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Moltes gràcies a tots.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.