Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

El termini de nominacions finalitza el 30 de juny de 2019 a les 23 hores.

[ 15/01/2019 ]
Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement, la dotzena edició del qual es convoca ara, reconeixen i incentiven la recerca i creació cultural d'excel·lència, especialment contribucions de singular impacte per la seua originalitat i significat.

La denominació d'aquests premis vol denotar tant el treball de recerca capaç d'ampliar significativament l'àmbit de coneixement -desplaçant cap a davant la frontera del conegut- quant el solapament i la interacció entre diverses àrees disciplinessis i l'emergència de nous camps.

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement es desenvolupen amb la col·laboració del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques).
  • Biologia i Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Canvie Climàtic.
  • Economia, Finances i Gestió d'empreses.
  • Humanitats i Ciències Socials.
  • Música i Òpera.

En la categoria d'Humanitats i Ciències Socials el premi s'alternarà anualment entre aqueixos dos dominis disciplinessis, estant dedicada la present edició dosena a les Ciències Socials.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.