Es busquen speakers

Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.

[ 17/01/2019 ]
Arkano presentarà el Fòrum d'Ocupació del Campus d'Alcoi de la UPV

Si estàs interessat en unes pràctiques, a cercar ocupació, a conèixer empreses i a poder veure a Arkano, ESTÀS DE SORT!

Pots presentar el teu TFG/TFM, la teua idea, o el teu currículum en 90 segons, en l'Elevator Pitch del Fòrum el dia 4 d'abril a les 12.30 hrs, enfront d'unes 20 empreses que actuen de jurat. És tota una experiència que sens dubte t'ajudarà tant nivell personal com professional.

Si estàs interessat/a envia mail a racorgon@upv.es o bé passa't per l'Àrea de Relacions Entorn i t'informem!

La data límit és l'1 de març.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.