Es busquen speakers

Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.

[ 17/01/2019 ]
Arkano presentarà el Fòrum d'Ocupació del Campus d'Alcoi de la UPV

Si estàs interessat en unes pràctiques, a cercar ocupació, a conèixer empreses i a poder veure a Arkano, ESTÀS DE SORT!

Pots presentar el teu TFG/TFM, la teua idea, o el teu currículum en 90 segons, en l'Elevator Pitch del Fòrum el dia 4 d'abril a les 12.30 hrs, enfront d'unes 20 empreses que actuen de jurat. És tota una experiència que sens dubte t'ajudarà tant nivell personal com professional.

Si estàs interessat/a envia mail a racorgon@upv.es o bé passa't per l'Àrea de Relacions Entorn i t'informem!

La data límit és l'1 de març.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.