Es busquen speakers

Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.

[ 17/01/2019 ]
Arkano presentarà el Fòrum d'Ocupació del Campus d'Alcoi de la UPV

Si estàs interessat en unes pràctiques, a cercar ocupació, a conèixer empreses i a poder veure a Arkano, ESTÀS DE SORT!

Pots presentar el teu TFG/TFM, la teua idea, o el teu currículum en 90 segons, en l'Elevator Pitch del Fòrum el dia 4 d'abril a les 12.30 hrs, enfront d'unes 20 empreses que actuen de jurat. És tota una experiència que sens dubte t'ajudarà tant nivell personal com professional.

Si estàs interessat/a envia mail a racorgon@upv.es o bé passa't per l'Àrea de Relacions Entorn i t'informem!

La data límit és l'1 de març.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.