Reunió amb el conseller d’Economia Sostenible

Aprofitant la visita, Rafael Climent ha signat en el Llibre d'Or de l’EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 25/01/2019 ]
Reunió amb Rafael Climent, Conseller d'Economia Sostenible

El Campus d'Alcoi de la UPV va acollir la presentació de la Plataforma Indústria 4.0 de la Comunitat Valenciana.

En la roda de premsa van participar el conseller d'Economia Sostenible, Rafael Climent i la directora general de l'IVACE, Júlia Company.

Signatura en el Llibre d'Or de l'EPSA

Rafael Climent signa en el Llibre d'Or de l'EPSA

Aprofitant la visita, Climent ha signat en el Llibre d'Or de l'EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa. En aquesta reunió també han estat presents Pep Jordá, director de Gabinet del conseller, José Luis Todolí, en representació de la UA i José Cantó, representant a la UV.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.