Campus d'Alcoi de la UPV

Reunió amb el conseller d’Economia Sostenible

Aprofitant la visita, Rafael Climent ha signat en el Llibre d'Or de l’EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 25/01/2019 ]
Reunió amb Rafael Climent, Conseller d'Economia Sostenible

El Campus d'Alcoi de la UPV va acollir la presentació de la Plataforma Indústria 4.0 de la Comunitat Valenciana.

En la roda de premsa van participar el conseller d'Economia Sostenible, Rafael Climent i la directora general de l'IVACE, Júlia Company.

Signatura en el Llibre d'Or de l'EPSA

Rafael Climent signa en el Llibre d'Or de l'EPSA

Aprofitant la visita, Climent ha signat en el Llibre d'Or de l'EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa. En aquesta reunió també han estat presents Pep Jordá, director de Gabinet del conseller, José Luis Todolí, en representació de la UA i José Cantó, representant a la UV.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.