Campus d'Alcoi de la UPV

Reunió amb el conseller d’Economia Sostenible

Aprofitant la visita, Rafael Climent ha signat en el Llibre d'Or de l’EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 25/01/2019 ]
Reunió amb Rafael Climent, Conseller d'Economia Sostenible

El Campus d'Alcoi de la UPV va acollir la presentació de la Plataforma Indústria 4.0 de la Comunitat Valenciana.

En la roda de premsa van participar el conseller d'Economia Sostenible, Rafael Climent i la directora general de l'IVACE, Júlia Company.

Signatura en el Llibre d'Or de l'EPSA

Rafael Climent signa en el Llibre d'Or de l'EPSA

Aprofitant la visita, Climent ha signat en el Llibre d'Or de l'EPSA i ha mantingut una reunió de treball amb el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa. En aquesta reunió també han estat presents Pep Jordá, director de Gabinet del conseller, José Luis Todolí, en representació de la UA i José Cantó, representant a la UV.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.