Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2018-19

Inscripció fins al 8 de febrer.

La inscripció, activa fins al 8 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 29/01/2019 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2018-2019. El termini d'inscripció està actiu fins al 8 de febrer del 2019.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. El preu de la matrícula és de 20 euros. Soles per a personal i alumnos de la UPV.

Cursos en línia

Nivells: B2.2, C1.2 i C2.2.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.