C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper diumenge enfront del Vila-real B.

[ 29/01/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - Vila-real B

El CD Alcoyano continua immers en una mala ratxa de resultats, amb 5 jornades consecutives sense guanyar, amb 4 empats i 1 derrota, la qual cosa li deixa a la vora de la zona de descens. I el que és pitjor, sense aconseguir anotar cap gol.

I aquesta setmana, el Deportivo rep ni més ni menys que al líder de la competició, el Vila-real B. De nou, els punts a casa s'han d'amarrar, cosa que no succeeix des del passat 18 de novembre quan es va guanyar per la mínima a l'Hèrcules.

El partit es disputarà aquest diumenge 3 de febrer a les 17:15h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.