Campus d'Alcoi de la UPV

IV CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 18/03/2019 ]
Guanyadors de la III edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dimecres 27 de març a les 12h.

Amb aquesta convocatòria de premis es pretén:

• Donar suport i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV.
  • Contribuir al desenvolupament d'empreses amb el suport de la UPV a través de l'assessorament d'IDEAS UPV.
  • Impulsar i enfortir les relaciones Universitat-Empresa.

El nom dels premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 16 de maig al Campus d'Alcoi i que congregarà a tots els participants i premiats.

Per a més Informació o resolució de dubtes, envieu un corre electrònic allupebla@ideas.upv.es, crideu al telèfon 96 652 85 00 o acudiu a IDEAS UPV del Campus d’Alcoi, 4a planta de l'edifici Carbonell.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.