Campus d'Alcoi de la UPV

IV CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 18/03/2019 ]
Guanyadors de la III edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dimecres 27 de març a les 12h.

Amb aquesta convocatòria de premis es pretén:

• Donar suport i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV.
  • Contribuir al desenvolupament d'empreses amb el suport de la UPV a través de l'assessorament d'IDEAS UPV.
  • Impulsar i enfortir les relaciones Universitat-Empresa.

El nom dels premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 16 de maig al Campus d'Alcoi i que congregarà a tots els participants i premiats.

Per a més Informació o resolució de dubtes, envieu un corre electrònic allupebla@ideas.upv.es, crideu al telèfon 96 652 85 00 o acudiu a IDEAS UPV del Campus d’Alcoi, 4a planta de l'edifici Carbonell.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.