Campus d'Alcoi de la UPV

Naix el periòdic Campusviu

El periòdic on els estudiants són els protagonistes.

[ 04/02/2019 ]
Periòdic Campusviu

Campusviu és el nou periòdic que pots trobar repartit per diferents llocs del campus. Aquesta edició compta amb notícies destacades com la First Lego League, la Setmana de la Ciència, els diferents concursos, presència en fires, dades d'interès sobre el campus...

Per a la segona edició, necessitem de la vostra creativitat. La teua foto pot aparèixer en el següent periòdic. Publica les teues fotos al campus amb l'etiqueta #campusviu, tant en Instagram com en Twitter, i apareixeran en la pròxima edició.

Pots trobar exemplars gratuïts en la recepció de l'edifici Georgina Blanes, cafeteria, biblioteca, hall de Ferràndis i Carbonell, Delegació d'Alumnes i en la 4a planta de l'edifici Carbonell.

Més informació:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.