Naix el periòdic Campusviu

El periòdic on els estudiants són els protagonistes.

[ 04/02/2019 ]
Periòdic Campusviu

Campusviu és el nou periòdic que pots trobar repartit per diferents llocs del campus. Aquesta edició compta amb notícies destacades com la First Lego League, la Setmana de la Ciència, els diferents concursos, presència en fires, dades d'interès sobre el campus...

Per a la segona edició, necessitem de la vostra creativitat. La teua foto pot aparèixer en el següent periòdic. Publica les teues fotos al campus amb l'etiqueta #campusviu, tant en Instagram com en Twitter, i apareixeran en la pròxima edició.

Pots trobar exemplars gratuïts en la recepció de l'edifici Georgina Blanes, cafeteria, biblioteca, hall de Ferràndis i Carbonell, Delegació d'Alumnes i en la 4a planta de l'edifici Carbonell.

Més informació:

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.