Campus d'Alcoi de la UPV

Naix el periòdic Campusviu

El periòdic on els estudiants són els protagonistes.

[ 04/02/2019 ]
Periòdic Campusviu

Campusviu és el nou periòdic que pots trobar repartit per diferents llocs del campus. Aquesta edició compta amb notícies destacades com la First Lego League, la Setmana de la Ciència, els diferents concursos, presència en fires, dades d'interès sobre el campus...

Per a la segona edició, necessitem de la vostra creativitat. La teua foto pot aparèixer en el següent periòdic. Publica les teues fotos al campus amb l'etiqueta #campusviu, tant en Instagram com en Twitter, i apareixeran en la pròxima edició.

Pots trobar exemplars gratuïts en la recepció de l'edifici Georgina Blanes, cafeteria, biblioteca, hall de Ferràndis i Carbonell, Delegació d'Alumnes i en la 4a planta de l'edifici Carbonell.

Més informació:

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.