Campus d'Alcoi de la UPV

VIII Cursa de la Dona

7 de març a les 13h, 1 milla urbana per les rodalies del Campus.

[ 04/02/2019 ]
VIII Cursa de la Dona title=

El dijous 7 de març a les 13h es celebrarà la VIII Cursa de la Dona. Enguany tindrà lloc de nou pels voltants del Campus i tindrà una distància d'1 milla (1'6 Km), sent l'eixida en la plaça de Ferrándiz i Carbonell.

La inscripció és gratuïta i està oberta a tota la comunitat universitària i es pot fer per Intranet o en el Servei d´Esports (edifici Georgina Blanes). Però recorda, si eres xic has de inscriure't amb una xica.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.