XVI Torneig Intercampus

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. 28 de febrer.

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. Aquesta edició es disputarà en el Campus d'Alcoi.

[ 04/02/2019 ]

El dijous dia 28 de febrer, el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el XVI Torneig Intercampus, amb l'objectiu de fomentar les relacions entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía a través de l'esport.

El campus d'Alcoi de la UPV acull enguany la competició Intercampus, una jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus de la UPV, en les modalitats masculina i femenina de futbol sala, bàsquet i voleibol.

L'objectiu d'aquesta jornada és fomentar l'activitat esportiva, conèixer nous companys i gaudir de les instal·lacions de la UPV. El Torneig Intercampus es realitza cada any alternativament en un dels tres campus de la UPV, i enguany li correspon organitzar-ho al Servei d'Esports del campus d'Alcoi.

La competició es desenvoluparà al pavelló poliesportiu del Campus i al poliesportiu municipal Francisco Laporta d'Alcoi.

La jornada començarà a les 10 h amb l'inici dels partits i a les 14 h tindrà lloc el lliurament de trofeus i un menjar de germanor entre tots els participants. A les 16 h finalitzarà l'esdeveniment amb el retorn dels estudiants als seus respectius campus.

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.