XVI Torneig Intercampus

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. 28 de febrer.

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. Aquesta edició es disputarà en el Campus d'Alcoi.

[ 04/02/2019 ]

El dijous dia 28 de febrer, el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el XVI Torneig Intercampus, amb l'objectiu de fomentar les relacions entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía a través de l'esport.

El campus d'Alcoi de la UPV acull enguany la competició Intercampus, una jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus de la UPV, en les modalitats masculina i femenina de futbol sala, bàsquet i voleibol.

L'objectiu d'aquesta jornada és fomentar l'activitat esportiva, conèixer nous companys i gaudir de les instal·lacions de la UPV. El Torneig Intercampus es realitza cada any alternativament en un dels tres campus de la UPV, i enguany li correspon organitzar-ho al Servei d'Esports del campus d'Alcoi.

La competició es desenvoluparà al pavelló poliesportiu del Campus i al poliesportiu municipal Francisco Laporta d'Alcoi.

La jornada començarà a les 10 h amb l'inici dels partits i a les 14 h tindrà lloc el lliurament de trofeus i un menjar de germanor entre tots els participants. A les 16 h finalitzarà l'esdeveniment amb el retorn dels estudiants als seus respectius campus.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.