XVI Torneig Intercampus

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. 28 de febrer.

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. Aquesta edició es disputarà en el Campus d'Alcoi.

[ 04/02/2019 ]

El dijous dia 28 de febrer, el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el XVI Torneig Intercampus, amb l'objectiu de fomentar les relacions entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía a través de l'esport.

El campus d'Alcoi de la UPV acull enguany la competició Intercampus, una jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus de la UPV, en les modalitats masculina i femenina de futbol sala, bàsquet i voleibol.

L'objectiu d'aquesta jornada és fomentar l'activitat esportiva, conèixer nous companys i gaudir de les instal·lacions de la UPV. El Torneig Intercampus es realitza cada any alternativament en un dels tres campus de la UPV, i enguany li correspon organitzar-ho al Servei d'Esports del campus d'Alcoi.

La competició es desenvoluparà al pavelló poliesportiu del Campus i al poliesportiu municipal Francisco Laporta d'Alcoi.

La jornada començarà a les 10 h amb l'inici dels partits i a les 14 h tindrà lloc el lliurament de trofeus i un menjar de germanor entre tots els participants. A les 16 h finalitzarà l'esdeveniment amb el retorn dels estudiants als seus respectius campus.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.