Campus d'Alcoi de la UPV

XVI Torneig Intercampus

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía.

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. Aquesta edició es disputarà en el Campus d'Alcoi.

[ 04/02/2019 ]

El dijous dia 28 de febrer, el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el XVI Torneig Intercampus, amb l'objectiu de fomentar les relacions entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía a través de l'esport.

El campus d'Alcoi de la UPV acull enguany la competició Intercampus, una jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus de la UPV, en les modalitats masculina i femenina de futbol sala, bàsquet i voleibol.

L'objectiu d'aquesta jornada és fomentar l'activitat esportiva, conèixer nous companys i gaudir de les instal·lacions de la UPV. El Torneig Intercampus es realitza cada any alternativament en un dels tres campus de la UPV, i enguany li correspon organitzar-ho al Servei d'Esports del campus d'Alcoi.

La competició es desenvoluparà al pavelló poliesportiu del Campus i al poliesportiu municipal Francisco Laporta d'Alcoi.

La jornada començarà a les 10 h amb l'inici dels partits i a les 14 h tindrà lloc el lliurament de trofeus i un menjar de germanor entre tots els participants. A les 16 h finalitzarà l'esdeveniment amb el retorn dels estudiants als seus respectius campus.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.