44è Simposi de l'AEQCT

Tindrà lloc el 6 de març al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/02/2019 ]

L'Associació Espanyola de Químics i Coloristes Tèxtils (AEQCT) celebra el 6 de març al Campus d'Alcoi de la UPV el seu 44è Simposi.

Tant el sector tèxtil com els productes tèxtils estan immersos en una societat canviant, canvis que es produeixen a un ritme vertiginós. La societat actual no es conforma amb obtindre productes sinó que a més espera experiències.

Amb l'edició del present Simposi, l'AEQCT pretén evidenciar que el sector tèxtil és un sector fort i que està preparat per a donar cabuda als requeriments que imposa la societat.

És per això que la sessió de conferències s'inicia amb una temàtica molt candent, la sostenibilitat. Posteriorment s'abordarà la temàtica de la necessitat d'obtindre productes creatius i la importància de protegir o registrar els productes tèxtils i les marques.

Per a finalitzar es plantejarà com millorar, a través del neuromàrqueting, l'eficiència en el disseny i desenvolupament de productes tèxtils, així com en els mitjans de comunicació (revistes, fires, força de vendes, etc.) per a millorar la quota de mercat.

En la taula redona es posarà en debat una de les relacions més discutides i sobre les quals hem anat detectant cada vegada més interès per part del nostre sector: la relació entre tots els actors del sector: universitat-empresa-centre tecnològic.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.