Campus d'Alcoi de la UPV

44è Simposi de l'AEQCT

Tindrà lloc el 6 de març al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/02/2019 ]

L'Associació Espanyola de Químics i Coloristes Tèxtils (AEQCT) celebra el 6 de març al Campus d'Alcoi de la UPV el seu 44è Simposi.

Tant el sector tèxtil com els productes tèxtils estan immersos en una societat canviant, canvis que es produeixen a un ritme vertiginós. La societat actual no es conforma amb obtindre productes sinó que a més espera experiències.

Amb l'edició del present Simposi, l'AEQCT pretén evidenciar que el sector tèxtil és un sector fort i que està preparat per a donar cabuda als requeriments que imposa la societat.

És per això que la sessió de conferències s'inicia amb una temàtica molt candent, la sostenibilitat. Posteriorment s'abordarà la temàtica de la necessitat d'obtindre productes creatius i la importància de protegir o registrar els productes tèxtils i les marques.

Per a finalitzar es plantejarà com millorar, a través del neuromàrqueting, l'eficiència en el disseny i desenvolupament de productes tèxtils, així com en els mitjans de comunicació (revistes, fires, força de vendes, etc.) per a millorar la quota de mercat.

En la taula redona es posarà en debat una de les relacions més discutides i sobre les quals hem anat detectant cada vegada més interès per part del nostre sector: la relació entre tots els actors del sector: universitat-empresa-centre tecnològic.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.