Campus d'Alcoi de la UPV

XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

Tindrà lloc del 3 al 6 de setembre de 2019 al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 11/02/2019 ]
XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

El Campus d'Alcoi de la UPV acollirà el XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO del 3 al 6 de setembre de 2019.

Divendres passat 8 de febrer va ser presentat aquest Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa, esdeveniment que organitza cada any la Societat d'Estadística i Investigació Operativa i per primera vegada en els últims anys no tindrà lloc en una capital de província.

S'espera que participen entorn de 400 acadèmics i professionals.

El congrés s'estructura en tres àrees diferents: estadística, investigació operativa i estadística pública. En el primer bloc es parlarà sobre la ciència de les dades, el Big Data i l'estadística; en el segon s'abordaran els desafiaments i perspectives en la cadena de subministrament sostenible; i en el tercer es tractaran temes relacionats amb l'administració i Big Data per a estadístiques oficials.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.