Campus d'Alcoi de la UPV

XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

Tindrà lloc del 3 al 6 de setembre de 2019 al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 11/02/2019 ]
XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

El Campus d'Alcoi de la UPV acollirà el XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO del 3 al 6 de setembre de 2019.

Divendres passat 8 de febrer va ser presentat aquest Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa, esdeveniment que organitza cada any la Societat d'Estadística i Investigació Operativa i per primera vegada en els últims anys no tindrà lloc en una capital de província.

S'espera que participen entorn de 400 acadèmics i professionals.

El congrés s'estructura en tres àrees diferents: estadística, investigació operativa i estadística pública. En el primer bloc es parlarà sobre la ciència de les dades, el Big Data i l'estadística; en el segon s'abordaran els desafiaments i perspectives en la cadena de subministrament sostenible; i en el tercer es tractaran temes relacionats amb l'administració i Big Data per a estadístiques oficials.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.