XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

Tindrà lloc del 3 al 6 de setembre de 2019 al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 11/02/2019 ]
XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO

El Campus d'Alcoi de la UPV acollirà el XXXVIII Congrés Nacional de la SEIO del 3 al 6 de setembre de 2019.

Divendres passat 8 de febrer va ser presentat aquest Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa, esdeveniment que organitza cada any la Societat d'Estadística i Investigació Operativa i per primera vegada en els últims anys no tindrà lloc en una capital de província.

S'espera que participen entorn de 400 acadèmics i professionals.

El congrés s'estructura en tres àrees diferents: estadística, investigació operativa i estadística pública. En el primer bloc es parlarà sobre la ciència de les dades, el Big Data i l'estadística; en el segon s'abordaran els desafiaments i perspectives en la cadena de subministrament sostenible; i en el tercer es tractaran temes relacionats amb l'administració i Big Data per a estadístiques oficials.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.