Campus d'Alcoi de la UPV

Premi Start-UP Sector Tèxtil

Promogut per la Càtedra AITEX - UPV, serà presentat el 21 de febrer.

[ 10/02/2019 ]
Premio Start-UP Sector Tèxtil

L'objectiu d'aquest premi, promogut per la Càtedra AITEX - UPV, és reconèixer les millors iniciatives emprenedores per a la posada en marxa d'empreses relacionades amb el sector tèxtil. A més es premiarà l'esperit emprenedor.

El premi es presenta el proper 21 de febrer a les 12h a la Sala d'Actes del Club Rojo de la Ciutat Politècnica de la Innovació UPV a València. A més de la presentació d'aquest premi, una de les activitats paral·leles serà a sessió a càrrec de Clement Cebrián, CEO de "El Ganso".

Els assistents rebran un Certificat acreditatiu d'assistència expedit pel Centre de formació Permanent de la UPV.

La inscripció a l'activitat és OBLIGATÒRIA i es pot realitzar des del següent enllaç.

A més, la Càtedra posa a la disposició dels assistents un autobús des d'Alcoi. La reserva d'autobús cal fer-la per separat a la inscripció obligatòria i es pot realitzar des del següent enllaç.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.