Campus d'Alcoi de la UPV

Premi Start-UP Sector Tèxtil

Promogut per la Càtedra AITEX - UPV, serà presentat el 21 de febrer.

[ 10/02/2019 ]
Premio Start-UP Sector Tèxtil

L'objectiu d'aquest premi, promogut per la Càtedra AITEX - UPV, és reconèixer les millors iniciatives emprenedores per a la posada en marxa d'empreses relacionades amb el sector tèxtil. A més es premiarà l'esperit emprenedor.

El premi es presenta el proper 21 de febrer a les 12h a la Sala d'Actes del Club Rojo de la Ciutat Politècnica de la Innovació UPV a València. A més de la presentació d'aquest premi, una de les activitats paral·leles serà a sessió a càrrec de Clement Cebrián, CEO de "El Ganso".

Els assistents rebran un Certificat acreditatiu d'assistència expedit pel Centre de formació Permanent de la UPV.

La inscripció a l'activitat és OBLIGATÒRIA i es pot realitzar des del següent enllaç.

A més, la Càtedra posa a la disposició dels assistents un autobús des d'Alcoi. La reserva d'autobús cal fer-la per separat a la inscripció obligatòria i es pot realitzar des del següent enllaç.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.