Premi Start-UP Sector Tèxtil

Promogut per la Càtedra AITEX - UPV, serà presentat el 21 de febrer.

[ 10/02/2019 ]
Premio Start-UP Sector Tèxtil

L'objectiu d'aquest premi, promogut per la Càtedra AITEX - UPV, és reconèixer les millors iniciatives emprenedores per a la posada en marxa d'empreses relacionades amb el sector tèxtil. A més es premiarà l'esperit emprenedor.

El premi es presenta el proper 21 de febrer a les 12h a la Sala d'Actes del Club Rojo de la Ciutat Politècnica de la Innovació UPV a València. A més de la presentació d'aquest premi, una de les activitats paral·leles serà a sessió a càrrec de Clement Cebrián, CEO de "El Ganso".

Els assistents rebran un Certificat acreditatiu d'assistència expedit pel Centre de formació Permanent de la UPV.

La inscripció a l'activitat és OBLIGATÒRIA i es pot realitzar des del següent enllaç.

A més, la Càtedra posa a la disposició dels assistents un autobús des d'Alcoi. La reserva d'autobús cal fer-la per separat a la inscripció obligatòria i es pot realitzar des del següent enllaç.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.