Campus d'Alcoi de la UPV

Programa Cooperació al Desenvolupament 2019

Projectes de cooperació en ONGD, organismes internacionals i universitats d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 11/02/2019 ]
Programa Cooperació al Desenvolupament 2019

Com cada any, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (**CCD) oferta les seues beques de mobilitat internacional Meridies-Cooperació i Programa de Cooperació al Desenvolupament.

Hi ha places disponibles per a totes les titulacions UPV per al programa MERIDIES (veure llistat de places adjunt) i el termini límit per a presentar sol·licituds finalitza el 28 de febrer de 2019. La presentació d'aquestes beques podrà seguir-se en directe des del Campus d'Alcoi a la Sala Multiusos de l'Edifici Carbonell el 20 de febrer. En cas que queden places desertes després de la resolució d'aquest primer termini, el CCD obrirà un segon període de presentació de sol·licituds per a les destinacions vacants fins al 2 de maig de 2019 a les 14h.

MERIDIES-Cooperació és un programa de mobilitat internacional gestionat pel CCD destinat a alumnat de la UPV per a la participació en programes i projectes de cooperació per al desenvolupament en països del Sud, a través d'Universitats, Organitzacions No Governamentals de Desenvolupament, Organismes Internacionals, entitats socials o altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament.

Estableix un marc perquè la Universitat puga estendre els vincles de col·laboració cap a aquelles entitats i institucions necessitades de col·laboració tècnica, les finalitats de la qual siguen l'eradicació de la pobresa i la desigualtat. MERIDIES-Cooperació permet als estudiants posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits durant la seua formació, conèixer el treball que duen a terme els actors del sistema de cooperació internacional al desenvolupament, i generar sentiments de solidaritat i compromís davant els sectors més desfavorits de la població.

Les beques Meridies varien entre 3 i 5 mesos en funció de la destinació.

L'alumnat obtindrà 6 ECTS per la participació en aquest programa.

Programa de Cooperació al Desenvolupament

En aquest programa, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada. En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.