Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper diumenge enfront del CD Ebro.

[ 12/02/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Ebro

El CD Alcoyano es va retrobar la setmana passada amb la victòria, 0-1 davant el filial del RCD Espanyol de Barcelona, la qual cosa li permet allunyar-se una mica de la zona de descens a 3a divisió.

Aquesta setmana, el Deportivo rep al CD Ebro, equip de meitat de la taula, però que es troba a tan sols 3 punts, per la qual cosa, després de l'empat a 0 en el partit d'anada, en cas de victòria se li avançaria en la classificació.

El partit es disputarà aquest diumenge 17 de febrer a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.