Campus d'Alcoi de la UPV

Pròximes activitats Càtedra AITEX-UPV

Pots realitzar-les a Alcoi o a València.

Pots realitzar-les als Campus d'Alcoi o de València.

[ 28/02/2019 ]

Ja estan obertes les inscripcions per a les pròximes activitats de la Càtedra AITEX-UPV en col·laboració amb IDEAS -UPV.

No perdeu l'oportunitat d'apuntar-vos a les pròximes activitats formatives que es realitzaran des de la Càtedra AITEX-UPV amb l'objectiu que conegueu les metodologies que se sol·liciten en el concurs d'emprenedoria que han llançat i, experiències d'emprenedors de primer nivell. Més informació i inscripcions en els següents links:

• 7 DE MARÇ: THINK [EMPRENDE]: MODELS DE NEGOCI EN EL SECTOR TÈXTIL, START UP CÁTEDRA AITEX-UPV. Alcoi. + info.
  • 14 DE MARÇ: THINK [EMPRENDE]: MODELS DE NEGOCI EN EL SECTOR TÈXTIL, START UP CÀTEDRA AITEX-UPV. València. + info
  • 28 DE MARÇ: THINK [EMPRENDE]: CAS D'ÈXIT EN EL SECTOR TÈXTIL, START UP CÀTEDRA AITEX-UPV. Alcoi. + info
  • 4 D'ABRIL: THINK [EMPRENDE]: CAS D'ÈXIT EN EL SECTOR TÈXTIL, START UP CÀTEDRA AITEX-UPV. València. + info

Pots realitzar al Campus d'Alcoi o en el de València.

Les places són limitades.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.