Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT

El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.

[ 04/03/2019 ]
Lliurament de premis de la 3ª edició del concurs ideaT

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir dijous passat 28 de febrer el lliurament dels premis corresponents al concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el suport d'Idees UPV i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

L'acte va estar presidit per Don Jaime Masiá, subdirector d'Emprenedoria, Ocupació i Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, per Donya Magui Candela, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local en l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Finalment en aquesta edició, es van presentar un total d'onze projectes, representant a l'IES Cotes Baixes, al CIPFP Batoi, al Col·legi Sant Roc i al Col·legi Salesians Joan XXIII.

Abans de visionar els treballs presentats, Donya Elena Soliveres, Llicenciada en Sociologia especialitat màrqueting i publicitat, Màster en direcció de RH i Curs d'Alta direcció empresarial per Fundesem, va impartir la ponència “El teu futur està per crear DEPÈN DE TU”.

Vídeo del lliurament de premis del concurs ideaT 2019:

Ressenya del concurs

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic, el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” on han participat alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els estudiants el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, han comptat a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criterio de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final

• 1r PREMI: “SEREN@ Y A CASA” del CIP FP Batoi, presentat per Marina Pons, María Naiely Luna i Cristina Carmen.
  • 2n PREMI: “ENERGYM” del Col·legi Sant Roc, presentat per Pilar Pérez, Carmina Terol, Jorge Romá i Marta Catalá.
  • 3r PREMI: “RESEEDCole·lgi Salesians Juan XXXIII, presentat per Nàdia Català, Lluna Mengual i Christian Atienza.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.