Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT

El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.

[ 04/03/2019 ]
Lliurament de premis de la 3ª edició del concurs ideaT

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir dijous passat 28 de febrer el lliurament dels premis corresponents al concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el suport d'Idees UPV i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

L'acte va estar presidit per Don Jaime Masiá, subdirector d'Emprenedoria, Ocupació i Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, per Donya Magui Candela, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local en l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Finalment en aquesta edició, es van presentar un total d'onze projectes, representant a l'IES Cotes Baixes, al CIPFP Batoi, al Col·legi Sant Roc i al Col·legi Salesians Joan XXIII.

Abans de visionar els treballs presentats, Donya Elena Soliveres, Llicenciada en Sociologia especialitat màrqueting i publicitat, Màster en direcció de RH i Curs d'Alta direcció empresarial per Fundesem, va impartir la ponència “El teu futur està per crear DEPÈN DE TU”.

Vídeo del lliurament de premis del concurs ideaT 2019:

Ressenya del concurs

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic, el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” on han participat alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els estudiants el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, han comptat a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criterio de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final

• 1r PREMI: “SEREN@ Y A CASA” del CIP FP Batoi, presentat per Marina Pons, María Naiely Luna i Cristina Carmen.
  • 2n PREMI: “ENERGYM” del Col·legi Sant Roc, presentat per Pilar Pérez, Carmina Terol, Jorge Romá i Marta Catalá.
  • 3r PREMI: “RESEEDCole·lgi Salesians Juan XXXIII, presentat per Nàdia Català, Lluna Mengual i Christian Atienza.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.