Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum Ocupació i Emprenedoria 2019

Del 4 al 11 d'abril. Cursos, correccions de CV, Elevator Pitch, entrevistes...

[ 08/03/2019 ]
Fòrum d'Ocupació 2019

Ací teniu totes les activitats que hem preparat per al Fòrum d'Ocupació! que es desenvoluparà entre el 4 i l'11 d'abril al Campus d'Alcoi de la UPV.

Correcció de currículums, simulació d'entrevistes, orientació expressa, curs de Linkedin, a més de totes les empreses que vindran a conèixer-vos i a tenir en compte els vostres currículums per a ocupació i pràctiques!!

Roda de premsa de presentació:

Fòrum e²

Fòrum e² és un lloc de trobada entre empreses, estudiants i titulats que cerquen una oportunitat laboral, un canvi d'ocupació i orientació que millore la seua carrera professional.

Destacar que el fòrum e² és una oportunitat per a les empreses participants de donar-se a conèixer entre la comunitat universitària

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.