Fòrum Ocupació i Emprenedoria 2019

Del 4 al 11 d'abril. Cursos, correccions de CV, Elevator Pitch, entrevistes...

[ 08/03/2019 ]
Fòrum d'Ocupació 2019

Ací teniu totes les activitats que hem preparat per al Fòrum d'Ocupació! que es desenvoluparà entre el 4 i l'11 d'abril al Campus d'Alcoi de la UPV.

Correcció de currículums, simulació d'entrevistes, orientació expressa, curs de Linkedin, a més de totes les empreses que vindran a conèixer-vos i a tenir en compte els vostres currículums per a ocupació i pràctiques!!

Roda de premsa de presentació:

Fòrum e²

Fòrum e² és un lloc de trobada entre empreses, estudiants i titulats que cerquen una oportunitat laboral, un canvi d'ocupació i orientació que millore la seua carrera professional.

Destacar que el fòrum e² és una oportunitat per a les empreses participants de donar-se a conèixer entre la comunitat universitària

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.