Fòrum Ocupació i Emprenedoria 2019

Del 4 al 11 d'abril. Cursos, correccions de CV, Elevator Pitch, entrevistes...

[ 08/03/2019 ]
Fòrum d'Ocupació 2019

Ací teniu totes les activitats que hem preparat per al Fòrum d'Ocupació! que es desenvoluparà entre el 4 i l'11 d'abril al Campus d'Alcoi de la UPV.

Correcció de currículums, simulació d'entrevistes, orientació expressa, curs de Linkedin, a més de totes les empreses que vindran a conèixer-vos i a tenir en compte els vostres currículums per a ocupació i pràctiques!!

Roda de premsa de presentació:

Fòrum e²

Fòrum e² és un lloc de trobada entre empreses, estudiants i titulats que cerquen una oportunitat laboral, un canvi d'ocupació i orientació que millore la seua carrera professional.

Destacar que el fòrum e² és una oportunitat per a les empreses participants de donar-se a conèixer entre la comunitat universitària

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.