Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum Ocupació i Emprenedoria 2019

Del 4 al 11 d'abril. Cursos, correccions de CV, Elevator Pitch, entrevistes...

[ 08/03/2019 ]
Fòrum d'Ocupació 2019

Ací teniu totes les activitats que hem preparat per al Fòrum d'Ocupació! que es desenvoluparà entre el 4 i l'11 d'abril al Campus d'Alcoi de la UPV.

Correcció de currículums, simulació d'entrevistes, orientació expressa, curs de Linkedin, a més de totes les empreses que vindran a conèixer-vos i a tenir en compte els vostres currículums per a ocupació i pràctiques!!

Roda de premsa de presentació:

Fòrum e²

Fòrum e² és un lloc de trobada entre empreses, estudiants i titulats que cerquen una oportunitat laboral, un canvi d'ocupació i orientació que millore la seua carrera professional.

Destacar que el fòrum e² és una oportunitat per a les empreses participants de donar-se a conèixer entre la comunitat universitària

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.