Fòrum Ocupació i Emprenedoria 2019

Del 4 al 11 d'abril. Cursos, correccions de CV, Elevator Pitch, entrevistes...

[ 08/03/2019 ]
Fòrum d'Ocupació 2019

Ací teniu totes les activitats que hem preparat per al Fòrum d'Ocupació! que es desenvoluparà entre el 4 i l'11 d'abril al Campus d'Alcoi de la UPV.

Correcció de currículums, simulació d'entrevistes, orientació expressa, curs de Linkedin, a més de totes les empreses que vindran a conèixer-vos i a tenir en compte els vostres currículums per a ocupació i pràctiques!!

Roda de premsa de presentació:

Fòrum e²

Fòrum e² és un lloc de trobada entre empreses, estudiants i titulats que cerquen una oportunitat laboral, un canvi d'ocupació i orientació que millore la seua carrera professional.

Destacar que el fòrum e² és una oportunitat per a les empreses participants de donar-se a conèixer entre la comunitat universitària

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.