Campus d'Alcoi de la UPV

VII Concurs “Mostra la ciència en vídeo”

L'objectiu és desenvolupar un vídeo de 3 o 4 minuts en els quals es mostre un experiment relacionat amb la física o la química, realitzat als laboratoris del centre d'estudis dels alumnes participants.

[ 12/03/2019 ]
Premiat en la VI edició del Concurs Mostra la Ciència en Vídeo

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi us conviden a participar en el VII CONCURS MOSTRA LA CIÈNCIA EN VÍDEO emmarcat en la XVI edició de la Setmana de la Ciència que té com a objectiu fomentar la sensibilitat de la societat espanyola cap a les activitats d'investigació científica i innovació tecnològica, i promoure les vocacions científiques entre els estudiants.

El concurs té com a objectiu desenvolupar un vídeo de 3 o 4 minuts en els quals es mostre un experiment relacionat amb la física o la química, realitzat en els laboratoris del centre d'estudis dels estudiants participants.

Dirigit a dues categories d'alumnes:

• Alumnes de 3r i 4t d'ESO i Cicles Formatius de Grau Mitjà.
  • Alumnes de 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Per a realitzar la INSCRIPCIÓ s'ha d'enviar un correu a semanaciencia@epsa.upv.es abans del 17 d'abril.

El lliurament de PREMIS es realitzarà el 24 de maig de 2019 en les instal·lacions del Campus d'Alcoi.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.