Campus d'Alcoi de la UPV

VII Concurs “Mostra la ciència en vídeo”

L'objectiu és desenvolupar un vídeo de 3 o 4 minuts en els quals es mostre un experiment relacionat amb la física o la química, realitzat als laboratoris del centre d'estudis dels alumnes participants.

[ 12/03/2019 ]
Premiat en la VI edició del Concurs Mostra la Ciència en Vídeo

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi us conviden a participar en el VII CONCURS MOSTRA LA CIÈNCIA EN VÍDEO emmarcat en la XVI edició de la Setmana de la Ciència que té com a objectiu fomentar la sensibilitat de la societat espanyola cap a les activitats d'investigació científica i innovació tecnològica, i promoure les vocacions científiques entre els estudiants.

El concurs té com a objectiu desenvolupar un vídeo de 3 o 4 minuts en els quals es mostre un experiment relacionat amb la física o la química, realitzat en els laboratoris del centre d'estudis dels estudiants participants.

Dirigit a dues categories d'alumnes:

• Alumnes de 3r i 4t d'ESO i Cicles Formatius de Grau Mitjà.
  • Alumnes de 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Per a realitzar la INSCRIPCIÓ s'ha d'enviar un correu a semanaciencia@epsa.upv.es abans del 17 d'abril.

El lliurament de PREMIS es realitzarà el 24 de maig de 2019 en les instal·lacions del Campus d'Alcoi.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.