Campus d'Alcoi de la UPV

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes

La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.

[ 14/03/2019 ]
Gala de la Carabassa 2019

Aquest dimecres 13 de març, el Teatre del Col·legi Salesià Sant Vicent Ferrer va acollir la Gala de la Carabassa 2019, organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). Amb ella van donar començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb un vídeo resumeixen del que portem de curs i amb el grup de Teatre de l'EPSA amb l'obra ‘La Casa de la Carabassa’, emulant a la popular sèrie ‘La Casa de Papel’. Va actuar com a pregonera de l'acte Bàrbara Micó, Responsable d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del campus. Micó ha centrat el seu pregó en les tradicionals i originals samarretes que cada grau confecciona amb motiu de les festes.

Els premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

En l'edició d'enguany, s'han modificat els premis que s'atorguen als estudiants. Com a novetat s'ha incorporat la figura del Primer i Darrer Tro, que substitueix al Rei i Reina de les edicions anteriors. El Primer i Darrer Tro de l'EPSA 2019 van ser Pablo Luján (Grau en Enginyeria Química) i Jaume Bou (Grau en Enginyeria Mecànica), respectivament.

El premi ‘Cafeina’ va ser per a Modesto Pérez. El premi ‘Rambo’ va ser per a David Piña. El premi 'Naranja', va ser per al professor Antonio Arques, el premi 'Limón' va recaure en el profesor Marcelino Llopis, el premi 'Calabaza' el va recollir, un any més, el professor Adolfo Ferre. El ‘Fester d'Honor’ va ser el professor Ernesto Juliá. La professora Lucía Agud, va arreplegar el premi a la més 'Fashion' i el premi 'Missing' va recaure en el professor Salvador Gisbert. Finalment el premi 'Culturista' va ser per a David García Sanoguera i el 'Don Limpio' per a Lorena Muñoz.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.