Campus d'Alcoi de la UPV

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes

La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.

[ 14/03/2019 ]
Gala de la Carabassa 2019

Aquest dimecres 13 de març, el Teatre del Col·legi Salesià Sant Vicent Ferrer va acollir la Gala de la Carabassa 2019, organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). Amb ella van donar començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb un vídeo resumeixen del que portem de curs i amb el grup de Teatre de l'EPSA amb l'obra ‘La Casa de la Carabassa’, emulant a la popular sèrie ‘La Casa de Papel’. Va actuar com a pregonera de l'acte Bàrbara Micó, Responsable d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del campus. Micó ha centrat el seu pregó en les tradicionals i originals samarretes que cada grau confecciona amb motiu de les festes.

Els premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

En l'edició d'enguany, s'han modificat els premis que s'atorguen als estudiants. Com a novetat s'ha incorporat la figura del Primer i Darrer Tro, que substitueix al Rei i Reina de les edicions anteriors. El Primer i Darrer Tro de l'EPSA 2019 van ser Pablo Luján (Grau en Enginyeria Química) i Jaume Bou (Grau en Enginyeria Mecànica), respectivament.

El premi ‘Cafeina’ va ser per a Modesto Pérez. El premi ‘Rambo’ va ser per a David Piña. El premi 'Naranja', va ser per al professor Antonio Arques, el premi 'Limón' va recaure en el profesor Marcelino Llopis, el premi 'Calabaza' el va recollir, un any més, el professor Adolfo Ferre. El ‘Fester d'Honor’ va ser el professor Ernesto Juliá. La professora Lucía Agud, va arreplegar el premi a la més 'Fashion' i el premi 'Missing' va recaure en el professor Salvador Gisbert. Finalment el premi 'Culturista' va ser per a David García Sanoguera i el 'Don Limpio' per a Lorena Muñoz.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.