Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

Durant tota la jornada es van celebrar activitats amb l'objectiu de facilitar la incorporació al mercat laboral d'alumnes i titulats.

[ 09/04/2019 ]
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019 que organitza el Servei Integrat d'Ocupació (SIE) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), va tenir lloc, novament en la Plaça Ferrándiz i Carbonell, donada el gran acolliment que va tenir entre els participants i els assistents en les anteriors edicions. Al campus alcoià, el fòrum ja ha arribat a la seua edició número 15. Han col·laborat en l'organització l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació d'Alacant, IDEES UPV i Àgora.

L'Elevator Pitch i els estands dels col·laboradors han protagonitzat la jornada. L'Elevator Pitch és l'activitat en la qual els ‘speakers’ pugen a l'escenari per a presentar en 90 segons els seus projectes i idees a les empreses convidades. Les pròpies empreses són també el jurat que han donat com a guanyadors a Marya Yanina Cardozo i Alejandro Marín. Durant els dies previs, els participants han realitzat diferents tallers per a preparar els 90 segons clau de l'Elevator Pitch, que en aquesta edició ha estat presentat pel raper ‘Arkano’.

Han estat presents en la Plaça Ferrándiz i Carbonell stands de Multiscan Technologies, Oqotech, Sothis, AITEX, el Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant, Ingeteam, SRG Global, Vanderlande, Mecanitzats SINC, Llevantina Carpa, Laminats Careva, BITEC, EOI, Somosmonos, Màsters Universitaris EPSA, Radio Alcoy, Labora EURES, CIP FP Batoi, ADL Orientació Express, Francisco Jover i Design Factory. Han sigut també col·laboradors premium també Valora prevenció i Unió Alcoiana.

Els interessats a conèixer més aspectes sobre el seu currículum, han pogut rebre consells d'experts, que els han ajudat a corregir els errors més comuns que es cometen en una entrevista de treball o en la confecció del CV, Estrella Mataix Ferrer, Directora de RH de l'empresa Francisco Jover S.Als ha orientat amb la seua opinió, donada la seua experiència en aquests temes tan importants a l'hora de trobar la primera ocupació. A més ha realitzat simulacre d'entrevistes. L'empresa SomosMonos, ha oferit durant tota la jornada, la possibilitat que els alumnes pogueren fer-se fotos professionals per als seus currículums.

Com autoritats més destacades, han estat presents el rector de la UPV, Francisco Mora, el vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet, el director del Campus d'Alcoi, Juan Ignacio Torregrosa, el Conseller d'Economia Sostenible, Rafa Climent, la directora general de l'IVACE, Júlia Company, l'alcalde d'Alcoi, Antonio Francès, la diputada al Congrés, Patricia Blanquer i el regidor d'Innovació i Smart City, Manuel Gomicia.

Més activitats

El pròxim 10 d'abril, Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi juntament amb el SIE, posaran a la disposició dels estudiants servei d'autobús gratuït per a acudir al Fòrum d'Ús del Campus de Vera.

El dijous 11 d'abril, curs de Linkedin a càrrec de David Martínez Calduch.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.