Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

Durant tota la jornada es van celebrar activitats amb l'objectiu de facilitar la incorporació al mercat laboral d'alumnes i titulats.

[ 09/04/2019 ]
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019 que organitza el Servei Integrat d'Ocupació (SIE) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), va tenir lloc, novament en la Plaça Ferrándiz i Carbonell, donada el gran acolliment que va tenir entre els participants i els assistents en les anteriors edicions. Al campus alcoià, el fòrum ja ha arribat a la seua edició número 15. Han col·laborat en l'organització l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació d'Alacant, IDEES UPV i Àgora.

L'Elevator Pitch i els estands dels col·laboradors han protagonitzat la jornada. L'Elevator Pitch és l'activitat en la qual els ‘speakers’ pugen a l'escenari per a presentar en 90 segons els seus projectes i idees a les empreses convidades. Les pròpies empreses són també el jurat que han donat com a guanyadors a Marya Yanina Cardozo i Alejandro Marín. Durant els dies previs, els participants han realitzat diferents tallers per a preparar els 90 segons clau de l'Elevator Pitch, que en aquesta edició ha estat presentat pel raper ‘Arkano’.

Han estat presents en la Plaça Ferrándiz i Carbonell stands de Multiscan Technologies, Oqotech, Sothis, AITEX, el Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant, Ingeteam, SRG Global, Vanderlande, Mecanitzats SINC, Llevantina Carpa, Laminats Careva, BITEC, EOI, Somosmonos, Màsters Universitaris EPSA, Radio Alcoy, Labora EURES, CIP FP Batoi, ADL Orientació Express, Francisco Jover i Design Factory. Han sigut també col·laboradors premium també Valora prevenció i Unió Alcoiana.

Els interessats a conèixer més aspectes sobre el seu currículum, han pogut rebre consells d'experts, que els han ajudat a corregir els errors més comuns que es cometen en una entrevista de treball o en la confecció del CV, Estrella Mataix Ferrer, Directora de RH de l'empresa Francisco Jover S.Als ha orientat amb la seua opinió, donada la seua experiència en aquests temes tan importants a l'hora de trobar la primera ocupació. A més ha realitzat simulacre d'entrevistes. L'empresa SomosMonos, ha oferit durant tota la jornada, la possibilitat que els alumnes pogueren fer-se fotos professionals per als seus currículums.

Com autoritats més destacades, han estat presents el rector de la UPV, Francisco Mora, el vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet, el director del Campus d'Alcoi, Juan Ignacio Torregrosa, el Conseller d'Economia Sostenible, Rafa Climent, la directora general de l'IVACE, Júlia Company, l'alcalde d'Alcoi, Antonio Francès, la diputada al Congrés, Patricia Blanquer i el regidor d'Innovació i Smart City, Manuel Gomicia.

Més activitats

El pròxim 10 d'abril, Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi juntament amb el SIE, posaran a la disposició dels estudiants servei d'autobús gratuït per a acudir al Fòrum d'Ús del Campus de Vera.

El dijous 11 d'abril, curs de Linkedin a càrrec de David Martínez Calduch.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.