Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

Durant tota la jornada es van celebrar activitats amb l'objectiu de facilitar la incorporació al mercat laboral d'alumnes i titulats.

[ 09/04/2019 ]
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019

El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019 que organitza el Servei Integrat d'Ocupació (SIE) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), va tenir lloc, novament en la Plaça Ferrándiz i Carbonell, donada el gran acolliment que va tenir entre els participants i els assistents en les anteriors edicions. Al campus alcoià, el fòrum ja ha arribat a la seua edició número 15. Han col·laborat en l'organització l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació d'Alacant, IDEES UPV i Àgora.

L'Elevator Pitch i els estands dels col·laboradors han protagonitzat la jornada. L'Elevator Pitch és l'activitat en la qual els ‘speakers’ pugen a l'escenari per a presentar en 90 segons els seus projectes i idees a les empreses convidades. Les pròpies empreses són també el jurat que han donat com a guanyadors a Marya Yanina Cardozo i Alejandro Marín. Durant els dies previs, els participants han realitzat diferents tallers per a preparar els 90 segons clau de l'Elevator Pitch, que en aquesta edició ha estat presentat pel raper ‘Arkano’.

Han estat presents en la Plaça Ferrándiz i Carbonell stands de Multiscan Technologies, Oqotech, Sothis, AITEX, el Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant, Ingeteam, SRG Global, Vanderlande, Mecanitzats SINC, Llevantina Carpa, Laminats Careva, BITEC, EOI, Somosmonos, Màsters Universitaris EPSA, Radio Alcoy, Labora EURES, CIP FP Batoi, ADL Orientació Express, Francisco Jover i Design Factory. Han sigut també col·laboradors premium també Valora prevenció i Unió Alcoiana.

Els interessats a conèixer més aspectes sobre el seu currículum, han pogut rebre consells d'experts, que els han ajudat a corregir els errors més comuns que es cometen en una entrevista de treball o en la confecció del CV, Estrella Mataix Ferrer, Directora de RH de l'empresa Francisco Jover S.Als ha orientat amb la seua opinió, donada la seua experiència en aquests temes tan importants a l'hora de trobar la primera ocupació. A més ha realitzat simulacre d'entrevistes. L'empresa SomosMonos, ha oferit durant tota la jornada, la possibilitat que els alumnes pogueren fer-se fotos professionals per als seus currículums.

Com autoritats més destacades, han estat presents el rector de la UPV, Francisco Mora, el vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet, el director del Campus d'Alcoi, Juan Ignacio Torregrosa, el Conseller d'Economia Sostenible, Rafa Climent, la directora general de l'IVACE, Júlia Company, l'alcalde d'Alcoi, Antonio Francès, la diputada al Congrés, Patricia Blanquer i el regidor d'Innovació i Smart City, Manuel Gomicia.

Més activitats

El pròxim 10 d'abril, Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi juntament amb el SIE, posaran a la disposició dels estudiants servei d'autobús gratuït per a acudir al Fòrum d'Ús del Campus de Vera.

El dijous 11 d'abril, curs de Linkedin a càrrec de David Martínez Calduch.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.