Campus d'Alcoi de la UPV

4t Concurs de Programació de videojocs

Han participat 10 centres educatius, sent els alumnes de Florida Universitària els guanyadors del Primer premi en modalitat lliure i del premi popular.

[ 15/04/2019 ]
4t Concurs de Programació de Videojocs

El consolidat Concurs de Programació de Videojocs del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha arribat a la seua 4a edició.

El saló de Graus ‘Roberto García Payá’ va acollir la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 4a edició del Concurs de Programació de Videojocs, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi i la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia - Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

Aquesta 4a edició del concurs, ha comptat amb la participació de 61 alumnes, tutelats per 11 professors, pertanyents a 10 col·legis i instituts d'educació secundària d'Alcoi, Bocairent, Cocentaina, Ibi, Elx, Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Benidorm i Bogotà (Colòmbia) presentat un total de 40 videojocs: 26 en modalitat lliure i 14 en modalitat Gamesonomy, les dues modalitats en què els estudiants poden participar.

Els premis van ser lliurats per David García Sanoguera (Subdirector de Màsters i Formació Permanent del Campus d'Alcoi de la UPV), Pedro J. Ramiro (Tècnic Smart City d'Alcoi), Rubén Pérez (Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica), i Gloria Sánz Ródenas (estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica).

Vídeo del lliurament de premis de la 4a edició del Concurs de Programació de Videojocs:

Mencions d'Honor:
  • Fortnite con Scratch, creat per Eduardo Millán de l'IES de Bocairent.
  • La misión de San Mamerto, creat per Mario Bornay Olvera i Lucía Mira Llinares, del San Juan y San Pablo.
  • Space Invaders, creat per Aleix Pozo Mármol d'Àgoralab.
  • Borderlife, creat per Ángel Rebollo Berná de l'IES San Vicente.
  • Turret Defensor, creat per Christopher Symonds d'Àgoralab.
  • One shot one death, creat per Pedro Fernández d'Àgoralab.
  • Exak (modalitat lliure), creat per César Carrión d'Àgoralab.
  • Scape Laberint (modalitat Gamesonomy), creat per Gabi Ruiz Aránega d'Àgoralab.

Menció millor joc educatiu:
  • Epic Cheese Runner, creat per José Antonio Navarro Marco de l'IES San Vicente.

Premi Popular:
  • Void of Light, creat per Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos de Florida Universitària.

Premio Gamesonomy:
  • 1r premi: Groundbreaking, creat per Carlos Castelló Almerich de l'IES Pare Vitòria.
  • 2n premi: Kirby Nightmare in Dreamland, creat per Alejandro Gea Belda, Francisco Jara Candela i Adrián Costa Fuentes de l'IES Sixto Marcos.
  • 3r premi: Lobo espacial, creat per Chengheng Li Chen de l'IES Pare Arques.

Premis modalitat lliure:
  • 1r premi: Void of Light, creat per Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos de Florida Universitària.
  • 2n premi: Crash Revenge, creat per Adrián Fernández Arnal de l'IES San Vicente.
  • 3r premi: Tenebris Cordis, creat per Adriá Mira, Aure Trigueros, Javier Llopis, Matt Briggs i Álvaro Maya de l'IES Pere María Orts i Bosch.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.