Campus d'Alcoi de la UPV

4t Concurs de Programació de videojocs

Han participat 10 centres educatius, sent els alumnes de Florida Universitària els guanyadors del Primer premi en modalitat lliure i del premi popular.

[ 15/04/2019 ]
4t Concurs de Programació de Videojocs

El consolidat Concurs de Programació de Videojocs del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha arribat a la seua 4a edició.

El saló de Graus ‘Roberto García Payá’ va acollir la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 4a edició del Concurs de Programació de Videojocs, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi i la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia - Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

Aquesta 4a edició del concurs, ha comptat amb la participació de 61 alumnes, tutelats per 11 professors, pertanyents a 10 col·legis i instituts d'educació secundària d'Alcoi, Bocairent, Cocentaina, Ibi, Elx, Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Benidorm i Bogotà (Colòmbia) presentat un total de 40 videojocs: 26 en modalitat lliure i 14 en modalitat Gamesonomy, les dues modalitats en què els estudiants poden participar.

Els premis van ser lliurats per David García Sanoguera (Subdirector de Màsters i Formació Permanent del Campus d'Alcoi de la UPV), Pedro J. Ramiro (Tècnic Smart City d'Alcoi), Rubén Pérez (Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica), i Gloria Sánz Ródenas (estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica).

Vídeo del lliurament de premis de la 4a edició del Concurs de Programació de Videojocs:

Mencions d'Honor:
  • Fortnite con Scratch, creat per Eduardo Millán de l'IES de Bocairent.
  • La misión de San Mamerto, creat per Mario Bornay Olvera i Lucía Mira Llinares, del San Juan y San Pablo.
  • Space Invaders, creat per Aleix Pozo Mármol d'Àgoralab.
  • Borderlife, creat per Ángel Rebollo Berná de l'IES San Vicente.
  • Turret Defensor, creat per Christopher Symonds d'Àgoralab.
  • One shot one death, creat per Pedro Fernández d'Àgoralab.
  • Exak (modalitat lliure), creat per César Carrión d'Àgoralab.
  • Scape Laberint (modalitat Gamesonomy), creat per Gabi Ruiz Aránega d'Àgoralab.

Menció millor joc educatiu:
  • Epic Cheese Runner, creat per José Antonio Navarro Marco de l'IES San Vicente.

Premi Popular:
  • Void of Light, creat per Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos de Florida Universitària.

Premio Gamesonomy:
  • 1r premi: Groundbreaking, creat per Carlos Castelló Almerich de l'IES Pare Vitòria.
  • 2n premi: Kirby Nightmare in Dreamland, creat per Alejandro Gea Belda, Francisco Jara Candela i Adrián Costa Fuentes de l'IES Sixto Marcos.
  • 3r premi: Lobo espacial, creat per Chengheng Li Chen de l'IES Pare Arques.

Premis modalitat lliure:
  • 1r premi: Void of Light, creat per Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos de Florida Universitària.
  • 2n premi: Crash Revenge, creat per Adrián Fernández Arnal de l'IES San Vicente.
  • 3r premi: Tenebris Cordis, creat per Adriá Mira, Aure Trigueros, Javier Llopis, Matt Briggs i Álvaro Maya de l'IES Pere María Orts i Bosch.

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Taula Redona del Grau en Enginyeria Química Taula Redona del Grau en Enginyeria Química
Resum de l'esdevingut el passat 11 d'abril.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.