Portada de la revista ‘Polymer International’

Es tracta d'una imatge de la investigació de l'alumne del Campus Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez.

[ 29/04/2019 ]
Polymer International

La investigació de l'alumne Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez, ha servit perquè la prestigiosa revista ‘Polymer International’ utilitze una imatge d'aquesta investigació per a la seua portada.

La investigació tracta del desenvolupament de nous materials ecoeficients que duu a terme en el grup de l'ITM.

Una de les micrografies d'una de les investigacions que han dut a terme (i que corresponen al premi CERMET-UPV rebut recentment) ha sigut seleccionada com a portada de l'últim número d'una de les revistes més prestigioses a nivell internacional en la investigació de materials polimèrics.

Aquesta revista ocupa el lloc 27 de 87 revistes pertanyents al mateix rànquing, és a dir, està situada en el PRIMER TERCIL, amb un factor d'impacte de 2.351 segons els índexs JCR (Journal Citation Reports) de la Web of Science.

L'espectacular imatge que la revista ha triat com a portada, l'hem realitzada en Serveis Centrals de la UPV mitjançant la tècnica de Microscòpia Electrònica Feel Emision (**FESEM) i correspon a una diatomea, o millor dit, a la closca fossilitzada d'una diatomea. Aquestes diminutes partícules d'origen natural són les que s'han incorporat a un biopolímer. La naturalesa porosa de les partícules (com es veu en la imatge) “podria emplenar-se” amb un producte antioxidant, de manera que en incorporar-les “carregades” a un plàstic i amb ell es fabrica un envàs, l'antioxidant s'allibera lentament de manera que es prolonga el temps d'envasa d'un producte.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic