Portada de la revista ‘Polymer International’

Es tracta d'una imatge de la investigació de l'alumne del Campus Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez.

[ 29/04/2019 ]
Polymer International

La investigació de l'alumne Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez, ha servit perquè la prestigiosa revista ‘Polymer International’ utilitze una imatge d'aquesta investigació per a la seua portada.

La investigació tracta del desenvolupament de nous materials ecoeficients que duu a terme en el grup de l'ITM.

Una de les micrografies d'una de les investigacions que han dut a terme (i que corresponen al premi CERMET-UPV rebut recentment) ha sigut seleccionada com a portada de l'últim número d'una de les revistes més prestigioses a nivell internacional en la investigació de materials polimèrics.

Aquesta revista ocupa el lloc 27 de 87 revistes pertanyents al mateix rànquing, és a dir, està situada en el PRIMER TERCIL, amb un factor d'impacte de 2.351 segons els índexs JCR (Journal Citation Reports) de la Web of Science.

L'espectacular imatge que la revista ha triat com a portada, l'hem realitzada en Serveis Centrals de la UPV mitjançant la tècnica de Microscòpia Electrònica Feel Emision (**FESEM) i correspon a una diatomea, o millor dit, a la closca fossilitzada d'una diatomea. Aquestes diminutes partícules d'origen natural són les que s'han incorporat a un biopolímer. La naturalesa porosa de les partícules (com es veu en la imatge) “podria emplenar-se” amb un producte antioxidant, de manera que en incorporar-les “carregades” a un plàstic i amb ell es fabrica un envàs, l'antioxidant s'allibera lentament de manera que es prolonga el temps d'envasa d'un producte.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.