Portada de la revista ‘Polymer International’

Es tracta d'una imatge de la investigació de l'alumne del Campus Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez.

[ 29/04/2019 ]
Polymer International

La investigació de l'alumne Ángel Agüero, dirigida per la catedràtica Lourdes Sánchez, ha servit perquè la prestigiosa revista ‘Polymer International’ utilitze una imatge d'aquesta investigació per a la seua portada.

La investigació tracta del desenvolupament de nous materials ecoeficients que duu a terme en el grup de l'ITM.

Una de les micrografies d'una de les investigacions que han dut a terme (i que corresponen al premi CERMET-UPV rebut recentment) ha sigut seleccionada com a portada de l'últim número d'una de les revistes més prestigioses a nivell internacional en la investigació de materials polimèrics.

Aquesta revista ocupa el lloc 27 de 87 revistes pertanyents al mateix rànquing, és a dir, està situada en el PRIMER TERCIL, amb un factor d'impacte de 2.351 segons els índexs JCR (Journal Citation Reports) de la Web of Science.

L'espectacular imatge que la revista ha triat com a portada, l'hem realitzada en Serveis Centrals de la UPV mitjançant la tècnica de Microscòpia Electrònica Feel Emision (FESEM) i correspon a una diatomea, o millor dit, a la closca fossilitzada d'una diatomea. Aquestes diminutes partícules d'origen natural són les que s'han incorporat a un biopolímer. La naturalesa porosa de les partícules (com es veu en la imatge) “podria emplenar-se” amb un producte antioxidant, de manera que en incorporar-les “carregades” a un plàstic i amb ell es fabrica un envàs, l'antioxidant s'allibera lentament de manera que es prolonga el temps d'envasa d'un producte.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.