U-Ranking 2019

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència, segona en Innovació i Desenvolupament Tecnològic i tercera en la classificació global.

[ 08/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya a nivell docent i la tercera en la classificació global a nivell nacional. Així ho assegura la setena i última edició de l'U-Ranking, mesurador d'indicadors sintètics de les universitats espanyoles, recentment publicat.

Elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE), l'U-Ranking situa la UPV com a referència nacional en l'àmbit de la Docència, empatada en el primer lloc amb dues universitats privades (la Universitat de Navarra i la Universitat de Nebrija), i com a segona millor d'Espanya, igualada amb la Politècnica de Catalunya, en Innovació i Desenvolupament Tecnològic.

En el rànquing global, la UPV millora una posició respecte a l'edició del 2018, en la qual ocupava la quarta posició. Així mateix, en la classificació realitzada segons el volum de resultats, la institució actualment dirigida per Francisco Mora és la sisena millor del país.

El 95% del sistema universitari espanyol, analitzat

La present edició de l'U-Ranking inclou les 48 universitats públiques d'Espanya, a més de les 14 privades de les quals tenim informació suficient i que tenen la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics.

Així, aquesta edició analitza un total de 62 universitats públiques i privades, que cobreixen el 95% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau, i examina, al seu torn, prop de 3.000 graus i dobles graus.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.