U-Ranking 2019

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència, segona en Innovació i Desenvolupament Tecnològic i tercera en la classificació global.

[ 08/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya a nivell docent i la tercera en la classificació global a nivell nacional. Així ho assegura la setena i última edició de l'U-Ranking, mesurador d'indicadors sintètics de les universitats espanyoles, recentment publicat.

Elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE), l'U-Ranking situa la UPV com a referència nacional en l'àmbit de la Docència, empatada en el primer lloc amb dues universitats privades (la Universitat de Navarra i la Universitat de Nebrija), i com a segona millor d'Espanya, igualada amb la Politècnica de Catalunya, en Innovació i Desenvolupament Tecnològic.

En el rànquing global, la UPV millora una posició respecte a l'edició del 2018, en la qual ocupava la quarta posició. Així mateix, en la classificació realitzada segons el volum de resultats, la institució actualment dirigida per Francisco Mora és la sisena millor del país.

El 95% del sistema universitari espanyol, analitzat

La present edició de l'U-Ranking inclou les 48 universitats públiques d'Espanya, a més de les 14 privades de les quals tenim informació suficient i que tenen la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics.

Així, aquesta edició analitza un total de 62 universitats públiques i privades, que cobreixen el 95% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau, i examina, al seu torn, prop de 3.000 graus i dobles graus.

Més informació

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic