U-Ranking 2019

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència, segona en Innovació i Desenvolupament Tecnològic i tercera en la classificació global.

[ 08/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya a nivell docent i la tercera en la classificació global a nivell nacional. Així ho assegura la setena i última edició de l'U-Ranking, mesurador d'indicadors sintètics de les universitats espanyoles, recentment publicat.

Elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE), l'U-Ranking situa la UPV com a referència nacional en l'àmbit de la Docència, empatada en el primer lloc amb dues universitats privades (la Universitat de Navarra i la Universitat de Nebrija), i com a segona millor d'Espanya, igualada amb la Politècnica de Catalunya, en Innovació i Desenvolupament Tecnològic.

En el rànquing global, la UPV millora una posició respecte a l'edició del 2018, en la qual ocupava la quarta posició. Així mateix, en la classificació realitzada segons el volum de resultats, la institució actualment dirigida per Francisco Mora és la sisena millor del país.

El 95% del sistema universitari espanyol, analitzat

La present edició de l'U-Ranking inclou les 48 universitats públiques d'Espanya, a més de les 14 privades de les quals tenim informació suficient i que tenen la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics.

Així, aquesta edició analitza un total de 62 universitats públiques i privades, que cobreixen el 95% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau, i examina, al seu torn, prop de 3.000 graus i dobles graus.

Més informació

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.