U-Ranking 2019

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència, segona en Innovació i Desenvolupament Tecnològic i tercera en la classificació global.

[ 08/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya a nivell docent i la tercera en la classificació global a nivell nacional. Així ho assegura la setena i última edició de l'U-Ranking, mesurador d'indicadors sintètics de les universitats espanyoles, recentment publicat.

Elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE), l'U-Ranking situa la UPV com a referència nacional en l'àmbit de la Docència, empatada en el primer lloc amb dues universitats privades (la Universitat de Navarra i la Universitat de Nebrija), i com a segona millor d'Espanya, igualada amb la Politècnica de Catalunya, en Innovació i Desenvolupament Tecnològic.

En el rànquing global, la UPV millora una posició respecte a l'edició del 2018, en la qual ocupava la quarta posició. Així mateix, en la classificació realitzada segons el volum de resultats, la institució actualment dirigida per Francisco Mora és la sisena millor del país.

El 95% del sistema universitari espanyol, analitzat

La present edició de l'U-Ranking inclou les 48 universitats públiques d'Espanya, a més de les 14 privades de les quals tenim informació suficient i que tenen la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics.

Així, aquesta edició analitza un total de 62 universitats públiques i privades, que cobreixen el 95% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau, i examina, al seu torn, prop de 3.000 graus i dobles graus.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.