Campus d'Alcoi de la UPV

U-Ranking 2019

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global

La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència, segona en Innovació i Desenvolupament Tecnològic i tercera en la classificació global.

[ 08/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya a nivell docent i la tercera en la classificació global a nivell nacional. Així ho assegura la setena i última edició de l'U-Ranking, mesurador d'indicadors sintètics de les universitats espanyoles, recentment publicat.

Elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE), l'U-Ranking situa la UPV com a referència nacional en l'àmbit de la Docència, empatada en el primer lloc amb dues universitats privades (la Universitat de Navarra i la Universitat de Nebrija), i com a segona millor d'Espanya, igualada amb la Politècnica de Catalunya, en Innovació i Desenvolupament Tecnològic.

En el rànquing global, la UPV millora una posició respecte a l'edició del 2018, en la qual ocupava la quarta posició. Així mateix, en la classificació realitzada segons el volum de resultats, la institució actualment dirigida per Francisco Mora és la sisena millor del país.

El 95% del sistema universitari espanyol, analitzat

La present edició de l'U-Ranking inclou les 48 universitats públiques d'Espanya, a més de les 14 privades de les quals tenim informació suficient i que tenen la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics.

Així, aquesta edició analitza un total de 62 universitats públiques i privades, que cobreixen el 95% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau, i examina, al seu torn, prop de 3.000 graus i dobles graus.

Més informació

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.
VII Congrés I+D+i VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"
Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi.