Premis Empreniment

Un premi de 3.000 euros per a la millor idea de negoci en innovació tèxtil.

[ 08/05/2019 ]
Premis Empreniment Càtedra AITEX-UPV

La Càtedra AITEX -UPV organitza els Premis Emprenedoria amb la finalitat de reconèixer i premiar les millors idees de negoci tèxtils i innovadores. La millor idea podrà guanyar 3.000 euros, entre altres premis. En aquest concurs, que celebra la seua primera edició, pot participar qualsevol persona major d'edat que tinga un projecte d'emprenedoria o idea de negoci innovadora relacionada amb el sector tèxtil en fase de desenvolupament. En les activitats prèvies de promoció ha ajudat a la seua difusió i organització Idees UPV.

Com idea de negoci s'entén qualsevol idea en fase inicial de desenvolupament, amb potencial de convertir-se en una futura empresa. Es podrà participar de forma individual o col·lectiva. El termini de presentació al premi es pot formalitzar fins al 31 de maig d'aquest 2019.

A més dels 3.000 euros, el guanyador obtindrà una la bonificació per part d'AITEX, del 100% en el curs online de tecnologia tèxtil valorat en 420 euros. També inclou l'accés durant el primer any a la plataforma Addying.com. Tota la informació sobre la inscripció i la convocatòria es pot consultar en el blog de la Càtedra AITEX - UPV.

Objectiu de la Càtedra

La Càtedra AITEX - UPV té com a finalitat la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinari i de futur. Tot això en el marc de l'objecte i finalitats específiques de la Universitat.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.