Premis Empreniment

Un premi de 3.000 euros per a la millor idea de negoci en innovació tèxtil.

[ 08/05/2019 ]
Premis Empreniment Càtedra AITEX-UPV

La Càtedra AITEX -UPV organitza els Premis Emprenedoria amb la finalitat de reconèixer i premiar les millors idees de negoci tèxtils i innovadores. La millor idea podrà guanyar 3.000 euros, entre altres premis. En aquest concurs, que celebra la seua primera edició, pot participar qualsevol persona major d'edat que tinga un projecte d'emprenedoria o idea de negoci innovadora relacionada amb el sector tèxtil en fase de desenvolupament. En les activitats prèvies de promoció ha ajudat a la seua difusió i organització Idees UPV.

Com idea de negoci s'entén qualsevol idea en fase inicial de desenvolupament, amb potencial de convertir-se en una futura empresa. Es podrà participar de forma individual o col·lectiva. El termini de presentació al premi es pot formalitzar fins al 31 de maig d'aquest 2019.

A més dels 3.000 euros, el guanyador obtindrà una la bonificació per part d'AITEX, del 100% en el curs online de tecnologia tèxtil valorat en 420 euros. També inclou l'accés durant el primer any a la plataforma Addying.com. Tota la informació sobre la inscripció i la convocatòria es pot consultar en el blog de la Càtedra AITEX - UPV.

Objectiu de la Càtedra

La Càtedra AITEX - UPV té com a finalitat la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinari i de futur. Tot això en el marc de l'objecte i finalitats específiques de la Universitat.

Més informació

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic