Premis Empreniment

Un premi de 3.000 euros per a la millor idea de negoci en innovació tèxtil.

[ 08/05/2019 ]
Premis Empreniment Càtedra AITEX-UPV

La Càtedra AITEX -UPV organitza els Premis Emprenedoria amb la finalitat de reconèixer i premiar les millors idees de negoci tèxtils i innovadores. La millor idea podrà guanyar 3.000 euros, entre altres premis. En aquest concurs, que celebra la seua primera edició, pot participar qualsevol persona major d'edat que tinga un projecte d'emprenedoria o idea de negoci innovadora relacionada amb el sector tèxtil en fase de desenvolupament. En les activitats prèvies de promoció ha ajudat a la seua difusió i organització Idees UPV.

Com idea de negoci s'entén qualsevol idea en fase inicial de desenvolupament, amb potencial de convertir-se en una futura empresa. Es podrà participar de forma individual o col·lectiva. El termini de presentació al premi es pot formalitzar fins al 31 de maig d'aquest 2019.

A més dels 3.000 euros, el guanyador obtindrà una la bonificació per part d'AITEX, del 100% en el curs online de tecnologia tèxtil valorat en 420 euros. També inclou l'accés durant el primer any a la plataforma Addying.com. Tota la informació sobre la inscripció i la convocatòria es pot consultar en el blog de la Càtedra AITEX - UPV.

Objectiu de la Càtedra

La Càtedra AITEX - UPV té com a finalitat la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinari i de futur. Tot això en el marc de l'objecte i finalitats específiques de la Universitat.

Més informació

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.