Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Empreniment

Un premi de 3.000 euros per a la millor idea de negoci en innovació tèxtil.

[ 08/05/2019 ]
Premis Empreniment Càtedra AITEX-UPV

La Càtedra AITEX -UPV organitza els Premis Emprenedoria amb la finalitat de reconèixer i premiar les millors idees de negoci tèxtils i innovadores. La millor idea podrà guanyar 3.000 euros, entre altres premis. En aquest concurs, que celebra la seua primera edició, pot participar qualsevol persona major d'edat que tinga un projecte d'emprenedoria o idea de negoci innovadora relacionada amb el sector tèxtil en fase de desenvolupament. En les activitats prèvies de promoció ha ajudat a la seua difusió i organització Idees UPV.

Com idea de negoci s'entén qualsevol idea en fase inicial de desenvolupament, amb potencial de convertir-se en una futura empresa. Es podrà participar de forma individual o col·lectiva. El termini de presentació al premi es pot formalitzar fins al 31 de maig d'aquest 2019.

A més dels 3.000 euros, el guanyador obtindrà una la bonificació per part d'AITEX, del 100% en el curs online de tecnologia tèxtil valorat en 420 euros. També inclou l'accés durant el primer any a la plataforma Addying.com. Tota la informació sobre la inscripció i la convocatòria es pot consultar en el blog de la Càtedra AITEX - UPV.

Objectiu de la Càtedra

La Càtedra AITEX - UPV té com a finalitat la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinari i de futur. Tot això en el marc de l'objecte i finalitats específiques de la Universitat.

Més informació

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.