LXXI Conferència DIFUTEC

DESXIFRANT LA RESPONSABILITAT ONLINE.

DESXIFRANT LA RESPONSABILITAT ONLINE. Dijous 30 de maig de 2019 a les 19:00.

[ 10/05/2019 ]

Dijous que ve 30 de maig a les 19h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell la LXXI CONFERÈNCIA DIFUTEC: DESXIFRANT LA RESPONSABILITAT ONLINE. La conferència serà impartida per Janira Vidal Villar, Responsable de desenvolupaments en Evolutia Actius i Evolutia Colòmbia empreses.

Tens una web o un e-commerce? Et preocupa ser legalment responsable? Si has contestat que sí i les sigles LOPD, RGPD i LSSICE et semblen un galimaties, t'ajudarem a entendre com en 3 "senzills" passos pots complir amb la normativa i assegurar la teua fiabilitat i confiança online a nivell legal.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.