Premis WONNOW 2019

Per a dones estudiants de carreres de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

[ 10/05/2019 ]
Premis WONNOW 2019

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la segona edició dels “Premis WONNOW” per a dones estudiants de carreras de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

Són premis d'àmbit nacional, la finalitat del qual és fomentar la igualtat de gènere i premiar l'excel·lència acadèmica i personal de les estudiants de carreres STEM. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2019 (L'organització podrà estendre el termini si ho considera necessari).

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2019 les estudiants de 4t grau, de graus de ciències i/o enginyeries, amb almenys 180 crèdits ECTS aprovats.

El primer premi és de 10.000€ i també es concediran 10 beques remunerades per a treballar en CaixaBank, en l'àmbit de formació de cada premiada i un programa de mentoring amb Microsoft.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.