Premis WONNOW 2019

Per a dones estudiants de carreres de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

[ 10/05/2019 ]
Premis WONNOW 2019

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la segona edició dels “Premis WONNOW” per a dones estudiants de carreras de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

Són premis d'àmbit nacional, la finalitat del qual és fomentar la igualtat de gènere i premiar l'excel·lència acadèmica i personal de les estudiants de carreres STEM. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2019 (L'organització podrà estendre el termini si ho considera necessari).

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2019 les estudiants de 4t grau, de graus de ciències i/o enginyeries, amb almenys 180 crèdits ECTS aprovats.

El primer premi és de 10.000€ i també es concediran 10 beques remunerades per a treballar en CaixaBank, en l'àmbit de formació de cada premiada i un programa de mentoring amb Microsoft.

Més informació:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.