Premis WONNOW 2019

Per a dones estudiants de carreres de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

[ 10/05/2019 ]
Premis WONNOW 2019

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la segona edició dels “Premis WONNOW” per a dones estudiants de carreras de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

Són premis d'àmbit nacional, la finalitat del qual és fomentar la igualtat de gènere i premiar l'excel·lència acadèmica i personal de les estudiants de carreres STEM. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2019 (L'organització podrà estendre el termini si ho considera necessari).

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2019 les estudiants de 4t grau, de graus de ciències i/o enginyeries, amb almenys 180 crèdits ECTS aprovats.

El primer premi és de 10.000€ i també es concediran 10 beques remunerades per a treballar en CaixaBank, en l'àmbit de formació de cada premiada i un programa de mentoring amb Microsoft.

Més informació:

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic