Campus d'Alcoi de la UPV

Premis WONNOW 2019

Per a dones estudiants de carreres de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

[ 10/05/2019 ]
Premis WONNOW 2019

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la segona edició dels “Premis WONNOW” per a dones estudiants de carreras de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

Són premis d'àmbit nacional, la finalitat del qual és fomentar la igualtat de gènere i premiar l'excel·lència acadèmica i personal de les estudiants de carreres STEM. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2019 (L'organització podrà estendre el termini si ho considera necessari).

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2019 les estudiants de 4t grau, de graus de ciències i/o enginyeries, amb almenys 180 crèdits ECTS aprovats.

El primer premi és de 10.000€ i també es concediran 10 beques remunerades per a treballar en CaixaBank, en l'àmbit de formació de cada premiada i un programa de mentoring amb Microsoft.

Més informació:

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.