El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV

L’ETSA va guanyar amb un total de 42 punts, imposant-se finalment al Campus d'Alcoi, subcampió amb 40.

[ 14/05/2019 ]
Recepció als subcampions del Trofeu UPV 2019 i als guanyadors de les lligues del Campus 18/19

L'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (ETSA) es va alçar ahir amb el triomf en la vint-i-novena edició del Trofeu UPV, certamen que enfronta anualment els centres i les escoles de la Universitat Politècnica de València (UPV) en un total de 9 modalitats esportives -tenis, futbol 7, pàdel, vòlei platja, bàsquet, vòlei, tenis de taula, escacs i frontenis-, totes en les variants femenina i masculina.

L'ETSA, que fins ahir mai havia aconseguit la victòria final, va guanyar amb un total de 42 punts, i s'imposà finalment al Campus d'Alcoi, subcampió amb 40, i a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (ETSEI, amb 39), vencedora de la passada edició i autèntica reina de la competició, que ha conquistat fins a vuit ocasions.

Campeonato interno del Campus de Alcoy

Respecto al campeonato interno del Campus de Alcoy de la UPV en las ligas 2018/2019, han resultado ganadores en Pádel el equipo ‘Padeltorpes’ y en fútbol Sala, el campeón ha sido el equipo ‘EPSA Fotuts’.

Participació del Campus d'Alcoi en el Trofeu UPV

La victòria de l'ETSA-UPV es va cimentar en els triomfs femenins en atletisme, voleibol, bàsquet i vòlei platja, a més de futbol masculí. Així mateix, va ser subcampiona en tennis, bàsquet i vóley platja masculins, i semifinalista en esquaix masculí, tennis de taula femení, vòlei platja masculí i bàsquet masculí.

El Campus d'Alcoi, subcampió del Trofeu, va participar en 5 modalitats, guanyant en 2 d'elles i quedant en 2a posició en les altres 3. Va vèncer en escacs i bàsquet masculins i va ser segon en futbol sala masculí i vòlei platja, tennis i tennis de taula femenins.

L'ETSEI es va imposar en atletisme masculí, pàdel femení i futbol sala femení, sent subcampió en escacs femenins, voleibol masculí i bàsquet femení.

L'ETSEAMN va vèncer en quatre modalitats

Més enllà del podi definitiu, cal destacar la victòria en quatre modalitats de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSEAMN): pàdel, voleibol i vòlei platja masculins, i vòlei platja femení.

A més, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (ETSINF) va guanyar en frontenis masculí i escacs femenins; la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (FADE), en tenis masculí i femení; l'Escola de Doctorat, en tenis de taula masculí i femení; l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports (ETSECCP), en futbol sala masculí; i l'equip del Personal d'Administració i Serveis (PAS) i el Docent i Investigador (PDI), en esquaix masculí.

L'ETSEI continua liderant el palmarès

Així, amb la seua victòria, l'ETSA entra a formar part d'un palmarès que, amb el format actual, continua dominant amb claredat l'ETSEI, amb 8 victòries (1997, 1998, 1999, 2000, 2005, 2008, 2013 i 2018); seguida de l'ETSED, amb 4 (2004, 2009, 2010, 2012 i 2014); l'ETSECCP (2007 i 2011) i la FADE (2016 i 2017), totes dues amb dos triomfs; i l'ETSEAMN (2001), l'ETSET (2002), l'EPSG (2003) i l'ETSINF (2006), a més de l'ETSA (2019), amb un.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.