LXXII Conferència DIFUTEC

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. Divendres 7 de juny de 2019 a les 19:45h.

[ 15/05/2019 ]

El proper divendres 7 de juny a les 19:30h tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell la LXXII CONFERÈNCIA DIFUTEC: PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. La conferència serà impartida per Carlos Palomera Durá, Gerent ALTELCOM i José Ignacio Torró, CEO SOLUNTEC.

ALTELCOM és una empresa que celebra la seua 25 aniversari des de la seua fundació i ho celebra mitjançant una conferència en la qual el gerent d'ALTELCOM, juntament amb el gerent de SOLUNTEC, ens conviden a conèixer la història de les comunicacions, i concretament de la telefonia, unint-la amb el desenvolupament i creixement de la seua empresa.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a altelcom@altelcom.com.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.