Campus d'Alcoi de la UPV

LXXII Conferència DIFUTEC

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. Divendres 7 de juny de 2019 a les 19:45h.

[ 15/05/2019 ]

El proper divendres 7 de juny a les 19:30h tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell la LXXII CONFERÈNCIA DIFUTEC: PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. La conferència serà impartida per Carlos Palomera Durá, Gerent ALTELCOM i José Ignacio Torró, CEO SOLUNTEC.

ALTELCOM és una empresa que celebra la seua 25 aniversari des de la seua fundació i ho celebra mitjançant una conferència en la qual el gerent d'ALTELCOM, juntament amb el gerent de SOLUNTEC, ens conviden a conèixer la història de les comunicacions, i concretament de la telefonia, unint-la amb el desenvolupament i creixement de la seua empresa.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a altelcom@altelcom.com.

Més informació:

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.