LXXII Conferència DIFUTEC

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. Divendres 7 de juny de 2019 a les 19:45h.

[ 15/05/2019 ]

El proper divendres 7 de juny a les 19:30h tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell la LXXII CONFERÈNCIA DIFUTEC: PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. La conferència serà impartida per Carlos Palomera Durá, Gerent ALTELCOM i José Ignacio Torró, CEO SOLUNTEC.

ALTELCOM és una empresa que celebra la seua 25 aniversari des de la seua fundació i ho celebra mitjançant una conferència en la qual el gerent d'ALTELCOM, juntament amb el gerent de SOLUNTEC, ens conviden a conèixer la història de les comunicacions, i concretament de la telefonia, unint-la amb el desenvolupament i creixement de la seua empresa.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a altelcom@altelcom.com.

Més informació:

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic