LXXII Conferència DIFUTEC

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS

PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. Divendres 7 de juny de 2019 a les 19:45h.

[ 15/05/2019 ]

El proper divendres 7 de juny a les 19:30h tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell la LXXII CONFERÈNCIA DIFUTEC: PASSAT, PRESENT I FUTUR DE LES COMUNICACIONS. La conferència serà impartida per Carlos Palomera Durá, Gerent ALTELCOM i José Ignacio Torró, CEO SOLUNTEC.

ALTELCOM és una empresa que celebra la seua 25 aniversari des de la seua fundació i ho celebra mitjançant una conferència en la qual el gerent d'ALTELCOM, juntament amb el gerent de SOLUNTEC, ens conviden a conèixer la història de les comunicacions, i concretament de la telefonia, unint-la amb el desenvolupament i creixement de la seua empresa.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a altelcom@altelcom.com.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.