Campus d'Alcoi de la UPV

Premis del Consell Social de la UPV

Ernesto Juliá va rebre el premi a l'Excel·lència Docent, mentre que l'alumna d’ADE, Laura Fides, va ser guardonada amb un dels 13 premis al millor estudiant.

[ 15/05/2019 ]
Premis del Consell Social 2019

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la XVIII edició dels seus premis, a través dels quals, des de la seua creació en 2001, es reconeix l'excel·lència acadèmica i emprenedora d'alumnat, docents i investigadors de la UPV; així com la implicació d'empreses i institucions amb l'entorn universitari.

El Campus d'Alcoi de la UPV ha rebut dos guardons. Entre els 6 docents reconeguts per la seua excel·lència, figura el nom d'Ernesto Juliá Sanchis, el qual pertany al Departament de Mecànica dels Mitjans Continus i Teoria d'Estructures de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA). D'altra banda, Laura Fides Oltra, que ja ha finalitzat el Grau en Administració i Direcció d'Empreses en l'EPSA, ha sigut una dels 13 alumnes guardonats amb el Premi a la Millor Estudiant.

El Premi a l'Excel·lència Docent en la XVIII edició dels Premis del Consell Social de la UPV reconeix la labor educativa del professorat a partir de l'índex d'activitat docent i les enquestes de satisfacció de l'alumnat. Amb una marcada vocació internacional, ha realitzat nombroses estades en altres universitats europees, la qual cosa li ha permès aprendre diferents maneres de treballar i llançar-se a impartir classes en anglès. Ernesto Juliá considera la internacionalització de la universitat un dels pilars fonamentals.

Afirma que la clau per al premi és l'entusiasme per la professió i mantenir sempre una mentalitat oberta cap als canvis i noves tendències en les metodologies educatives: “És un premi que dedique als meus estudiants i als molts companys i companyes que igualment el mereixen”.

En un acte presidit per la màxima autoritat del Consell Social de la UPV, Mónica Bragado, i que ha comptat amb la presència del rector de la UPV, Francisco Mora, entre altres nombroses autoritats de diversos àmbits, s'ha concedit un total de 28 distincions, dividides en 8 categories: Millor Estudiant; Excel·lència Docent; Millor Màster Oficial; Innovació en la Gestió; Investigació; Millor Programa de Doctorat; Responsabilitat Social (en les modalitats Universitària i Corporativa); i Cooperació Universitat-Societat (en l'àmbit d'I+D+i, Pràctiques en Empresa i Ocupació, i Millora del Coneixement en la UPV).

Currículum d'Ernesto Juliá Sanchis

És Enginyer Tècnic Industrial Mecànic i Enginyer de Materials. Va començar la seua labor educativa en el Departament de Mecànica dels Mitjans Continus i Teoria d'Estructures de la Universitat Politècnica de València a l'octubre de 2000 i des de llavors ha impartit l'assignatura de Resistència de Materials en diferents titulacions del nostre campus. Va obtenir el doctorat l'any 2008 especialitzant-se en la caracterització de materials per a la seua aplicació en Acústica Arquitectònica, camp en el qual centra la major part de la seua investigació.

Consell Social de la UPV

Es tracta de l'òrgan encarregat de la supervisió de les activitats de caràcter econòmic de la universitat i del rendiment dels seus serveis. Al seu torn, s'ocupa de promoure la col·laboració de la societat en el finançament de la universitat, així com les relacions entre aquesta i el seu entorn cultural, professional, econòmic i social, al servei de la qualitat de l'activitat universitària.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.
VII Congrés I+D+i VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"
Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi.