Premis del Consell Social de la UPV

Ernesto Juliá va rebre el premi a l'Excel·lència Docent, mentre que l'alumna d’ADE, Laura Fides, va ser guardonada amb un dels 13 premis al millor estudiant.

[ 15/05/2019 ]
Premis del Consell Social 2019

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la XVIII edició dels seus premis, a través dels quals, des de la seua creació en 2001, es reconeix l'excel·lència acadèmica i emprenedora d'alumnat, docents i investigadors de la UPV; així com la implicació d'empreses i institucions amb l'entorn universitari.

El Campus d'Alcoi de la UPV ha rebut dos guardons. Entre els 6 docents reconeguts per la seua excel·lència, figura el nom d'Ernesto Juliá Sanchis, el qual pertany al Departament de Mecànica dels Mitjans Continus i Teoria d'Estructures de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA). D'altra banda, Laura Fides Oltra, que ja ha finalitzat el Grau en Administració i Direcció d'Empreses en l'EPSA, ha sigut una dels 13 alumnes guardonats amb el Premi a la Millor Estudiant.

El Premi a l'Excel·lència Docent en la XVIII edició dels Premis del Consell Social de la UPV reconeix la labor educativa del professorat a partir de l'índex d'activitat docent i les enquestes de satisfacció de l'alumnat. Amb una marcada vocació internacional, ha realitzat nombroses estades en altres universitats europees, la qual cosa li ha permès aprendre diferents maneres de treballar i llançar-se a impartir classes en anglès. Ernesto Juliá considera la internacionalització de la universitat un dels pilars fonamentals.

Afirma que la clau per al premi és l'entusiasme per la professió i mantenir sempre una mentalitat oberta cap als canvis i noves tendències en les metodologies educatives: “És un premi que dedique als meus estudiants i als molts companys i companyes que igualment el mereixen”.

En un acte presidit per la màxima autoritat del Consell Social de la UPV, Mónica Bragado, i que ha comptat amb la presència del rector de la UPV, Francisco Mora, entre altres nombroses autoritats de diversos àmbits, s'ha concedit un total de 28 distincions, dividides en 8 categories: Millor Estudiant; Excel·lència Docent; Millor Màster Oficial; Innovació en la Gestió; Investigació; Millor Programa de Doctorat; Responsabilitat Social (en les modalitats Universitària i Corporativa); i Cooperació Universitat-Societat (en l'àmbit d'I+D+i, Pràctiques en Empresa i Ocupació, i Millora del Coneixement en la UPV).

Currículum d'Ernesto Juliá Sanchis

És Enginyer Tècnic Industrial Mecànic i Enginyer de Materials. Va començar la seua labor educativa en el Departament de Mecànica dels Mitjans Continus i Teoria d'Estructures de la Universitat Politècnica de València a l'octubre de 2000 i des de llavors ha impartit l'assignatura de Resistència de Materials en diferents titulacions del nostre campus. Va obtenir el doctorat l'any 2008 especialitzant-se en la caracterització de materials per a la seua aplicació en Acústica Arquitectònica, camp en el qual centra la major part de la seua investigació.

Consell Social de la UPV

Es tracta de l'òrgan encarregat de la supervisió de les activitats de caràcter econòmic de la universitat i del rendiment dels seus serveis. Al seu torn, s'ocupa de promoure la col·laboració de la societat en el finançament de la universitat, així com les relacions entre aquesta i el seu entorn cultural, professional, econòmic i social, al servei de la qualitat de l'activitat universitària.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.