Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel

Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel, en col·laboració amb l'Aula Riu Sec - Seu Universitària del Campus d'Alcoi.

[ 15/05/2019 ]
Presentació del Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel

El passat 9 de maig a l'Auditori del Centre Social José Bernabéu Alberola, va tenir lloc la presentació del Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel, un projecte que des de l'any 2016 va començar amb la Universitat Politècnica de València i que amb molt d'esforç, treball i il·lusió, des de la Regidoria de Cultura i la Subdirecció d'Universitat Politècnica de València amb la col·laboració del Aula Riu Sec - Seu Universitària del Campus d'Alcoi, han donat els seus fruits.

Juan Francisco Picó, responsable de l'Àrea de l'Entorn i Seus Universitàries, va destacar que "és un projecte amb molta qualitat des del punt de vista de les imatges. Serà una plataforma molt àmplia per a poder fer vistes a la zona del patrimoni hidràulic sense estar físicament en el lloc".

És una eina pionera que ens geolocalitza amb fotografies en 360è que han sigut realitzades per Roberto Roca, fotògraf professional i Google street View Trusted photographer i local Guide 8 i ens connecta a una multiplataforma amb molts recursos multimèdia sent el primer d'aquestes característiques al nostre país.

El disseny i la construcció de la web ha sigut elaborada per l'empresa Acceseo.

A més del material gràfic i audiovisual que apareix pertany a la Diputació Provincial d'Alacant, en col·laboració de la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Mutxamel i l'Àrea de comunicació del Campus d'Alcoi de la UPV. Somosmonos foto&vídeo i Ciutat de la sombra.

Concretament, es presentaran itineraris de dos punts molt importants del Patrimoni hidràulic de Mutxamel com són el Assut de Sant Joan i el Assut de Mutxamel. Cada recorregut pels assuts permetrà realitzar visites virtuals, amb fotografies en 360è i documents en els quals en fer click, l'usuari podrà obtenir més informació ja siga amb recursos d'àudio, vídeo o documents escrits.

A través de la pàgina web del Museu Patrimoni Hidràulic de Mutxamel (sistemadereg.mutxamel.org), Aula Virtual Riu sec, es podrà trobar tota la informació sobre el patrimoni hidràulic traslladant-te directament als assuts.

Qualsevol persona que es vaig plantejar una visita pot preparar-la anteriorment amb alta definició, ja que aquesta dirigit per a tot el públic que gaudeix del patrimoni, guies turístics, grups o centres educatius.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.