Campus d'Alcoi de la UPV

Ciència en Acció

Activitat que cerca despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

[ 16/05/2019 ]

Enguany l'esdeveniment "Ciència en Acció" organitzat per, entre altres, el CSIC i la Fundació Princesa de Girona, celebrarà la final a Alcoi del 4 al 6 d'Octubre de 2019.

És una activitat que va dirigida a estudiants, professors (de tots els nivells educatius) i investigadors per a despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

Enguany se celebra la XX edició i seguint la grandària de les edicions anteriors s'esperen entre 400 i 500 projectes divulgatius. A la final se seleccionen sobre 150 projectes. Les temàtiques són molt variades: física, matemàtiques, química, biologia, tecnologia, medicina, astronomia, i un llarg etcètera.

El termini d'inscripció finalitza el 26 de maig. Des del següent enllaç s'accedeix al Formulari d'inscripció.

Més informació

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.