Ciència en Acció

Activitat que cerca despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

[ 16/05/2019 ]

Enguany l'esdeveniment "Ciència en Acció" organitzat per, entre altres, el CSIC i la Fundació Princesa de Girona, celebrarà la final a Alcoi del 4 al 6 d'Octubre de 2019.

És una activitat que va dirigida a estudiants, professors (de tots els nivells educatius) i investigadors per a despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

Enguany se celebra la XX edició i seguint la grandària de les edicions anteriors s'esperen entre 400 i 500 projectes divulgatius. A la final se seleccionen sobre 150 projectes. Les temàtiques són molt variades: física, matemàtiques, química, biologia, tecnologia, medicina, astronomia, i un llarg etcètera.

El termini d'inscripció finalitza el 26 de maig. Des del següent enllaç s'accedeix al Formulari d'inscripció.

Més informació

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic