Ciència en Acció

Activitat que cerca despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

[ 16/05/2019 ]

Enguany l'esdeveniment "Ciència en Acció" organitzat per, entre altres, el CSIC i la Fundació Princesa de Girona, celebrarà la final a Alcoi del 4 al 6 d'Octubre de 2019.

És una activitat que va dirigida a estudiants, professors (de tots els nivells educatius) i investigadors per a despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

Enguany se celebra la XX edició i seguint la grandària de les edicions anteriors s'esperen entre 400 i 500 projectes divulgatius. A la final se seleccionen sobre 150 projectes. Les temàtiques són molt variades: física, matemàtiques, química, biologia, tecnologia, medicina, astronomia, i un llarg etcètera.

El termini d'inscripció finalitza el 26 de maig. Des del següent enllaç s'accedeix al Formulari d'inscripció.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.