Ciència en Acció

Activitat que cerca despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

[ 16/05/2019 ]

Enguany l'esdeveniment "Ciència en Acció" organitzat per, entre altres, el CSIC i la Fundació Princesa de Girona, celebrarà la final a Alcoi del 4 al 6 d'Octubre de 2019.

És una activitat que va dirigida a estudiants, professors (de tots els nivells educatius) i investigadors per a despertar les inquietuds sobre la ciència entre els joves.

Enguany se celebra la XX edició i seguint la grandària de les edicions anteriors s'esperen entre 400 i 500 projectes divulgatius. A la final se seleccionen sobre 150 projectes. Les temàtiques són molt variades: física, matemàtiques, química, biologia, tecnologia, medicina, astronomia, i un llarg etcètera.

El termini d'inscripció finalitza el 26 de maig. Des del següent enllaç s'accedeix al Formulari d'inscripció.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.