Beques de formació en Energia Solar

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach.

[ 17/05/2019 ]
Programa formatiu Solteach

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach. L'empresa líder en fabricació i subministrament de seguidors solars, amb seu a Molina de Segura (Múrcia), posa a la disposició dels professionals de l'Enginyeria a nivell nacional 20 places lliures a ocupar pels millors expedients en finalitzar els seus estudis i per aquells professionals que vulguen especialitzar-se en renovables en el sector de l'energia fotovoltaica.

Les sol·licituds podran enviar-se fins al diumenge 2 de juny i es tractarà d'un curs intensiu de 80 hores en dues setmanes. La primera setmana les classes s'impartiran a l'Escola de Negocis i Administració d'Empreses ENAE (Múrcia), i la segona setmana serà en les instal·lacions de Soltec. La formació també inclou una visita a una de les plantes fotovoltaiques de la companyia.

Aquest programa cerca donar l'oportunitat als professionals més brillants d'acostar-se i formar-se en l'empresa referent a Múrcia d'Energies Renovables amb major creixement en els últims anys i major cota de mercat a Llatinoamèrica i els EUA. A més, el becari tindrà la sort de formar-se de la mà de la nostra experimentada plantilla d'enginyers, possibilitant l'ampliació dels seus coneixements, participant en els nostres projectes i afavorint així la seua inserció laboral.

Durant la formació, els docents avaluaran a tots els alumnes i, aquells amb millors resultats, seran contractats en pràctiques durant tres mesos. Després d'aquest període, els seleccionats podran entrar a formar part de la plantilla de l'empresa. “En Soltec estem molt compromesos amb la creació d'ocupació i, a través d'aquest programa, cerquem donar l'oportunitat als millors professionals del sector de formar-se en energia renovable”, afirma Raúl Morales, CEO de Soltec.

Sobre SOLTEC

Soltec compta amb una força de treball formada per més de 750 persones i un recorregut de 14 anys com a fabricants d'equips complets de seguiment solar. La companyia té presència a l'Argentina, Austràlia, el Brasil, Xile, la Xina, Dinamarca, Egipte, els Estats Units, Espanya, l'Índia, Itàlia, Israel, Mèxic i el Perú. Amb un fort compromís amb les energies renovables i el medi ambient, l'empresa es dedica a la innovació, l'estandardització de productes i l'èxit dels clients.

Més informació:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.