Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de formació en Energia Solar

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach.

[ 17/05/2019 ]
Programa formatiu Solteach

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach. L'empresa líder en fabricació i subministrament de seguidors solars, amb seu a Molina de Segura (Múrcia), posa a la disposició dels professionals de l'Enginyeria a nivell nacional 20 places lliures a ocupar pels millors expedients en finalitzar els seus estudis i per aquells professionals que vulguen especialitzar-se en renovables en el sector de l'energia fotovoltaica.

Les sol·licituds podran enviar-se fins al diumenge 2 de juny i es tractarà d'un curs intensiu de 80 hores en dues setmanes. La primera setmana les classes s'impartiran a l'Escola de Negocis i Administració d'Empreses ENAE (Múrcia), i la segona setmana serà en les instal·lacions de Soltec. La formació també inclou una visita a una de les plantes fotovoltaiques de la companyia.

Aquest programa cerca donar l'oportunitat als professionals més brillants d'acostar-se i formar-se en l'empresa referent a Múrcia d'Energies Renovables amb major creixement en els últims anys i major cota de mercat a Llatinoamèrica i els EUA. A més, el becari tindrà la sort de formar-se de la mà de la nostra experimentada plantilla d'enginyers, possibilitant l'ampliació dels seus coneixements, participant en els nostres projectes i afavorint així la seua inserció laboral.

Durant la formació, els docents avaluaran a tots els alumnes i, aquells amb millors resultats, seran contractats en pràctiques durant tres mesos. Després d'aquest període, els seleccionats podran entrar a formar part de la plantilla de l'empresa. “En Soltec estem molt compromesos amb la creació d'ocupació i, a través d'aquest programa, cerquem donar l'oportunitat als millors professionals del sector de formar-se en energia renovable”, afirma Raúl Morales, CEO de Soltec.

Sobre SOLTEC

Soltec compta amb una força de treball formada per més de 750 persones i un recorregut de 14 anys com a fabricants d'equips complets de seguiment solar. La companyia té presència a l'Argentina, Austràlia, el Brasil, Xile, la Xina, Dinamarca, Egipte, els Estats Units, Espanya, l'Índia, Itàlia, Israel, Mèxic i el Perú. Amb un fort compromís amb les energies renovables i el medi ambient, l'empresa es dedica a la innovació, l'estandardització de productes i l'èxit dels clients.

Més informació:

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.