Beques de formació en Energia Solar

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach.

[ 17/05/2019 ]
Programa formatiu Solteach

Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach. L'empresa líder en fabricació i subministrament de seguidors solars, amb seu a Molina de Segura (Múrcia), posa a la disposició dels professionals de l'Enginyeria a nivell nacional 20 places lliures a ocupar pels millors expedients en finalitzar els seus estudis i per aquells professionals que vulguen especialitzar-se en renovables en el sector de l'energia fotovoltaica.

Les sol·licituds podran enviar-se fins al diumenge 2 de juny i es tractarà d'un curs intensiu de 80 hores en dues setmanes. La primera setmana les classes s'impartiran a l'Escola de Negocis i Administració d'Empreses ENAE (Múrcia), i la segona setmana serà en les instal·lacions de Soltec. La formació també inclou una visita a una de les plantes fotovoltaiques de la companyia.

Aquest programa cerca donar l'oportunitat als professionals més brillants d'acostar-se i formar-se en l'empresa referent a Múrcia d'Energies Renovables amb major creixement en els últims anys i major cota de mercat a Llatinoamèrica i els EUA. A més, el becari tindrà la sort de formar-se de la mà de la nostra experimentada plantilla d'enginyers, possibilitant l'ampliació dels seus coneixements, participant en els nostres projectes i afavorint així la seua inserció laboral.

Durant la formació, els docents avaluaran a tots els alumnes i, aquells amb millors resultats, seran contractats en pràctiques durant tres mesos. Després d'aquest període, els seleccionats podran entrar a formar part de la plantilla de l'empresa. “En Soltec estem molt compromesos amb la creació d'ocupació i, a través d'aquest programa, cerquem donar l'oportunitat als millors professionals del sector de formar-se en energia renovable”, afirma Raúl Morales, CEO de Soltec.

Sobre SOLTEC

Soltec compta amb una força de treball formada per més de 750 persones i un recorregut de 14 anys com a fabricants d'equips complets de seguiment solar. La companyia té presència a l'Argentina, Austràlia, el Brasil, Xile, la Xina, Dinamarca, Egipte, els Estats Units, Espanya, l'Índia, Itàlia, Israel, Mèxic i el Perú. Amb un fort compromís amb les energies renovables i el medi ambient, l'empresa es dedica a la innovació, l'estandardització de productes i l'èxit dels clients.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.