VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 01/07/2019 ]
Congrés 'Creant Sinèrgies'

Del 3 al 4 de juliol de 2019 se celebrarà al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València el VII Congrés I+D+i. Campus d'Alcoi. “Creant Sinergies”.

Els assistents rebran un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'arreplegaran en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

L'enviament de comunicacions es realitza a través d'un formulari per al qual necessitarà registrar-se amb el seu email. Una vegada acceptat el treball haurà de realitzar la inscripció i el pagament a través del CFP, indicant el nom de la comunicació si n'hi haguera, per a ser inclòs en el programa i en la publicació de les actes.

Per a qualsevol aclariment sobre la inscripció pose's en contacte amb encuentrosinvestigacion@epsa.upv.es<(b>, si la seua consulta és sobre el pagament posar-se en contacte amb congresos@cfp.upv.es.

Els treballs presentats que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM) podran optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.