Campus d'Alcoi de la UPV

VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 17/05/2019 ]
Congrés 'Creant Sinèrgies'

Del 3 al 4 de juliol de 2019 se celebrarà al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València el VII Congrés I+D+i. Campus d'Alcoi. “Creant Sinergies”.

Els assistents rebran un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'arreplegaran en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

L'enviament de comunicacions es realitza a través d'un formulari per al qual necessitarà registrar-se amb el seu email. Una vegada acceptat el treball haurà de realitzar la inscripció i el pagament a través del CFP, indicant el nom de la comunicació si n'hi haguera, per a ser inclòs en el programa i en la publicació de les actes.

Per a qualsevol aclariment sobre la inscripció pose's en contacte amb encuentrosinvestigacion@epsa.upv.es<(b>, si la seua consulta és sobre el pagament posar-se en contacte amb congresos@cfp.upv.es.

Els treballs presentats que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM) podran optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.