VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 01/07/2019 ]
Congrés 'Creant Sinèrgies'

Del 3 al 4 de juliol de 2019 se celebrarà al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València el VII Congrés I+D+i. Campus d'Alcoi. “Creant Sinergies”.

Els assistents rebran un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'arreplegaran en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

L'enviament de comunicacions es realitza a través d'un formulari per al qual necessitarà registrar-se amb el seu email. Una vegada acceptat el treball haurà de realitzar la inscripció i el pagament a través del CFP, indicant el nom de la comunicació si n'hi haguera, per a ser inclòs en el programa i en la publicació de les actes.

Per a qualsevol aclariment sobre la inscripció pose's en contacte amb encuentrosinvestigacion@epsa.upv.es<(b>, si la seua consulta és sobre el pagament posar-se en contacte amb congresos@cfp.upv.es.

Els treballs presentats que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM) podran optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic