VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

Se celebrarà del 3 al 4 de juliol de 2019 al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 17/05/2019 ]
Congrés 'Creant Sinèrgies'

Del 3 al 4 de juliol de 2019 se celebrarà al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València el VII Congrés I+D+i. Campus d'Alcoi. “Creant Sinergies”.

Els assistents rebran un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'arreplegaran en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

L'enviament de comunicacions es realitza a través d'un formulari per al qual necessitarà registrar-se amb el seu email. Una vegada acceptat el treball haurà de realitzar la inscripció i el pagament a través del CFP, indicant el nom de la comunicació si n'hi haguera, per a ser inclòs en el programa i en la publicació de les actes.

Per a qualsevol aclariment sobre la inscripció pose's en contacte amb encuentrosinvestigacion@epsa.upv.es<(b>, si la seua consulta és sobre el pagament posar-se en contacte amb congresos@cfp.upv.es.

Els treballs presentats que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM) podran optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.